Tysk ISDN telefon i DK-virker det??
Fra : Tom Mikkelsen

Dato : 06-04-03 20:12

Hej

Jeg har set en trådløs Siemens gigaset ISDN telefon i Flensborg - men kan
en tysk ISDN telefon anvendes i Danmark?

Jeg mener at have hørt at ISDN i netop Tyskland er forskelligt fra DK - men
er dog ikke helt sikker

Kan I hjælpe??

vh

Tom

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 06-04-03 20:34

"Tom Mikkelsen" <tdm@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en tysk ISDN telefon anvendes i Danmark?
> Jeg mener at have hørt at ISDN i netop Tyskland er forskelligt fra DK -

Jeg har selv en trådløs Siemens Gigaset 4175 ISDN fra tyskland. Den fungerer
upåklageligt i DK.

--
Venlig hilsen
Kasper Bøggild

Fra : Jesper Skriver

Dato : 06-04-03 20:34

On Sun, 6 Apr 2003 21:12:25 +0200, Tom Mikkelsen wrote:
> [...]
> en tysk ISDN telefon anvendes i Danmark?
>
> Jeg mener at have hørt at ISDN i netop Tyskland er forskelligt fra DK - men

I "gamle" dage brugte tyskerne 1TR6, hvor resten af Europa brugte
NET3 (ogsaa kendt som Euro ISDN) - men mig bekendt saa har
tyskerne skiftet.

Men check om den understoetter NET3, Basic NET3 eller EURO ISDN,
hvis ja, saa virker den i Danmark.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-03 16:15

"Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> wrote in message

> Men check om den understoetter NET3, Basic NET3 eller EURO ISDN,
> hvis ja, saa virker den i Danmark.

Eller DSS1

Fra : Ole

Dato : 07-04-03 08:12

"Tom Mikkelsen" <tdm@os.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har set en trådløs Siemens gigaset ISDN telefon i Flensborg - men kan
> en tysk ISDN telefon anvendes i Danmark?

Yeps :)

Hvor i Flensborg i øvrigt ?

Jeg har netop købt en Gigaset 4115 i Tyskland og den virker fortræffeligt i
Danmark.
(Af en eller anden grund VIL siemens ikke markedsføre deres Gigaset-ISDN
produkter med telefonsvarer i Danmark)

mvh

Ole

Fra : Tom Mikkelsen

Dato : 10-04-03 20:23

Den har jeg set i Medie markt ved Cittymarkt - første motorvejsafkørsel
efter grænsen - den koster 170 euro - lige præcist for 4115 (på my
siemens.com tager de 199 euro)

skal ned og købe den på mandag.

Tom

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-04-03 15:47

In dk.teknik.telefoni.isdn, Tom Mikkelsen <tdm@os.dk> says...
> Den har jeg set i Medie markt ved Cittymarkt - første motorvejsafkørsel
> efter grænsen - den koster 170 euro - lige præcist for 4115 (på my

Desuden den anden afkørsel fra Kruså-grænse (Bundesstrasse 200).

Der er skiltning til Citti Park.

http://www.mediamarkt.de/maerkte/flensburg/flensburg/

--
Med venlig hilsen/best regards