Restaurant Frederikshavnområdet
Fra : Ukendt

Dato : 04-04-03 09:46

Er der nogen der kender en god restaurant, der er nogenlunde let tilgængelig
i Frederikshavn, eller på ruten Aalborg-Frederikshavn?
Tak for hjælp.

Vh
Viggo

Fra : Leonard

Dato : 04-04-03 11:52

"Viggo" <viggo.bollersnabelapost2.tele.dk> wrote:

>Er der nogen der kender en god restaurant, der er nogenlunde let tilgængelig
>i Frederikshavn, eller på ruten Aalborg-Frederikshavn?

Det er jo netop det vi har lavet Tilgængelighedsbasen til

Gå ind på http://ryk.dk/ vælg Tilgængelighedsbasen i menuen og du er
på Danmarks største samling af oplysninger om tilgængelighed til alle
mulige steder.
Du kan afgrænse din søgning ved at skrive et postnummer-interval, jeg
kan ikke lige huske postnumrene i Nordjylland, så jeg søgte bare på
9000-9999, og lidt længere nede satte jeg kryds i Spisesteder. Et klik
på Søg-knappen og der kom 23 steder frem, de ligger ikke alle på din
rute, men så har du da noget at vælge udfra.
Under søgeresultaterne er der et link til forklaring af hvad tallene
betyder.

God fornøjelse.

Der er forøvrigt informations-møder om Tilgængelighedsbasen på tirsdag
i Valby og på torsdag i Århus. http://ryk.dk/debat/tbase/484

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-03 17:12

"Leonard" <dette.er.ikke.en.mail@der.virker.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> betyder.
>
> God fornøjelse.
>
> Der er forøvrigt informations-møder om Tilgængelighedsbasen på tirsdag

Tak for rådet - hvorfor tænkte jeg ikke på det?
Vh
Viggo

Fra : Leonard

Dato : 04-04-03 18:44

"Viggo" <viggo.bollersnabelapost2.tele.dk> wrote:

>Tak for rådet - hvorfor tænkte jeg ikke på det?

Det ved jeg ikke
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/