S: ISDN-modem
Fra : Frank Schwartz

Dato : 28-03-03 19:44

ISDN-modem i original ubrudt embalage sælges for 300 kr. Med i pakken er
opkobling m.v. til TDC, men man er selvfølgelig ikke bundet til at benytte
dem.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-03-03 13:53

In dk.teknik.telefoni.isdn, Frank Schwartz
<frank_schwartz@FJERNDETTEpc.dk> says...

Byder en skumbanan.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Frank Schwartz

Dato : 30-03-03 17:23

Mange tak for dit seriøse bud. En anden gang bør du nok holde dig til
skumbananerne og så lade sprutflasken stå...! Ok skipper....

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-03-03 17:40

"Frank Schwartz" <frank_schwartz@FJERNDETTEpc.dk> skrev i en meddelelse
> Mange tak for dit seriøse bud. En anden gang bør du nok holde dig til
> skumbananerne og så lade sprutflasken stå...! Ok skipper....

Så er du vel til gengæld venlig at finde en gruppe hvor folk gider se på
annoncer og måske også quote efter normerne?

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : René Høegh

Dato : 03-04-03 17:00

Frank Schwartz <frank_schwartz@FJERNDETTEpc.dk> skrev:
>ISDN-modem i original ubrudt
>embalage sælges for 300 kr. Med i pakken er
> [...]

Hvad er det for et modem der er med i den pakke er det til en ntab
eller en ntba box???

Måske int. i at købe!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-04-03 18:49

In dk.teknik.telefoni.isdn, René Høegh <bense16@jubiichat.dk> says...
> Måske int. i at købe!

Måske I skulle finde en markedsgruppe...!