Tele2... for fanden da
Fra : Jens Rex Bræmhøj

Dato : 26-03-03 16:44

Jeg får lige luft for noget vrede her.

Hvor lang tid kan Tele2 dog være om at få oprettet et elendigt ISDN abbonnement?
Det er nok snart en måned siden jeg registrerede på deres website. Desuden har
jeg sendt dem et par tilmeldingskuponer, og lige registreret et par ekstra gange
på deres site for god ordens skyld, fordi jeg talrige gange efterhånden har fået
at vide at de "ikke har modtaget noget".

Jeg er nået så langt nu at jeg for en god uges tid siden har fået et analogt
abb. hos dem. Så langt så godt. Men hvor længe kan det dog tage?

Nu vandrede jeg rundt inde på Odense Banegårdcenter igår, hvor jeg blev
overfaldet af to ivrige sælgere fra Tele2. Det lader til at de satser storstilet
på at kapre en masse kunder. Men måske de skulle lade være med at tage munden
for fuld, når de ikke har tid til at behandle de indkomne ordrer. 2-3 uger for
at regisrere en blanket?

Jeg VIL ikke have TDC. Jeg afskyr TDC, og jeg giver Tele2 en fair chance, men de
strækker min tålmodighed til det absolut yderste.

En af mine venner fik oprettet ISDN hos TDC på en uges tid. Hvis det er den
konkurrence TDC har, så kan jeg ærligt talt godt forstå at de opretholder et
monopol på fastnet-telefoni.

Er der nogen der har nogen succes-historier at fortælle, bare for at give mig
lidt håb om nogen sinde at få liv i min Beocom 3, som har stået på mit
skrivebord i en måned nu?

--
Der er ingen tal i min e-mail adresse.

Fra : Søren Jul Nielsen

Dato : 01-04-03 19:41

Jeg siger bare held og lykke med dit "projekt"...

Jeg kan desværre ikke trøste, men gennem en lillebror
kun bekræfte hvad du selv giver udtryk for...
Hvis de er så langsomme med nye kunder, hvordan
skal det så ikke gå hvis du får brug for at fejlmelde..???

Fra : paul

Dato : 06-04-03 18:38

Jeg har også oplevet meget lange svartider fra Tele2s kunderservice, men til sidst har
jeg altid fået det bestilte.

Altialt, efter 2 år som tele2ISDN kunde har jeg ikke noget at klage over.

Man må også huske at det er TDC, som ordner det meste ved en ISDNoprettelse. Mon TDC
behandler tele2 ordentligt?

Fra : Jens Rex Bræmhøj

Dato : 11-04-03 03:47

On Sun, 6 Apr 2003 19:38:19 +0200, paul wrote:

>Jeg har også oplevet meget lange svartider fra Tele2s kunderservice, men til sidst har
>jeg altid fået det bestilte.

Jeg håber stadig. Der skal meget til før jeg går over til fjenden (dvs. TDC)

>Man må også huske at det er TDC, som ordner det meste ved en ISDNoprettelse. Mon TDC
>behandler tele2 ordentligt?

Jeg ved alt om det. Jeg har selv arbejdet hos Telia, så jeg ved hvordan TDC
opfører sig i den sammenhæng, hvilket også er hovedårsagen til min fjendtlige
indstilling.

Men i dette tilfælde handler det om at Tele2 ikke engang har registreret min
ISDN bestilling. På trods af de mange kuponer og faxer jeg har sendt dem. Det
kan TDC umuligt have indflydelse på. Og derfor er jeg også ekstra gal. Hvis det
var selve oprettelsen der tog så lang tid, så vidste jeg hvad der sansynligvis
lå til grund for det.

Men oprettelsen er så den næste udfordring. Suk.

Jeg kan iøvrigt tilføje at der ikke er sket yderligere i sagen, siden jeg
postede mit oprindelige indlæg.

--
Der er ingen tal i min e-mail adresse.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-04-03 07:58

> [...]
hvordan TDC
> opfører sig i den sammenhæng, hvilket også er hovedårsagen til min

De behandler dem vel som beskrevet i loven og standardaftalen?

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Jens Rex Bræmhøj

Dato : 11-04-03 15:23

On Fri, 11 Apr 2003 08:58:09 +0200, Martin Højriis Kristensen wrote:

>De behandler dem vel som beskrevet i loven og standardaftalen?

Jeg kunne komme med et utal af eksempler på hvor dårlige TDC er at arbejde
sammen med, men jeg er ikke sikker på at jeg må diskutere den slags.

Men uden at gå for meget i detaljer kan jeg da fortælle om engang hvor vi skulle
have en TDC tekniker ud til en kunde. To gange mødte teknikeren ikke op som
aftalt, og kunden havde i begge tilfælde taget fri fra arbejde. Kunden tabte
altså to dages indtjening på at vente på en tekniker der aldrig dukkede op. Og
hvem er det de bliver sure på når den slags sker? Det er ikke TDC men Telia.

Jeg ved ikke hvordan sagen endte, da jeg var en af dem der røg i fyringsrunden i
november.

--
Der er ingen tal i min e-mail adresse.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-04-03 15:33

> [...]
vi skulle
> have en TDC tekniker ud til en kunde. To gange mødte teknikeren ikke

Der er jo klare aftaler om leveringspræcision, og disse overholdes så
vidt jeg ved.
Enkelttilfælde kan man altid finde

> Og
> hvem er det de bliver sure på når den slags sker? Det er ikke TDC men
Telia.

Naturligvis.
Det er jo Telia de har kundeforholdet til. Telia må jo ikke engang
fortælle kunden at det er en TDC-tekniker der dukker op.

(Ovenstående information stammer fra standardaftalerne fra tst.dk og er
dermed ikke intern information. Jeg udtaler mig aldrig om ting der ikke
er offentlig viden)

Fra : Jens Rex Bræmhøj

Dato : 11-04-03 15:25

Update:

I dag har Tele2 bekræftet at de har modtaget min fax, og har sat oprettelsen
igang.

--
Der er ingen tal i min e-mail adresse.