Hvor kan jeg købe en A/B Adapter?
Fra : Lars Enøe

Dato : 26-03-03 00:04

Hejsa!

Hvor kan jeg købe en A/B Adapter, har hårdt brug for sådan en sag?

Med venlig hilsen

Lars Enøe
FastFoto.dk

Fra : cocacola

Dato : 26-03-03 06:47

"Lars Enøe" <lars@enoe.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Hvor kan jeg købe en A/B Adapter, har hårdt brug for sådan en sag?
>
> Med venlig hilsen
>
> Lars Enøe
> FastFoto.dk

Kan du ikke bare bruge et brugt lasat modem fra den blå avis ?.

vh.
Sørensen

Fra : Lars Enøe

Dato : 26-03-03 10:43

Hej!

Tjoo, det var da en mulighed

Med venlig hilsen

Lars Enøe

Fra : BHR

Dato : 26-03-03 11:02

Jeg har et Zyxel Omninet Plus med 2 A/B udgange til 150 kr. + porto.

Fra : Lars Enøe

Dato : 26-03-03 17:49

On Wed, 26 Mar 2003 11:01:38 +0100, "BHR" <bhr@email.dk> wrote:

>Jeg har et Zyxel Omninet Plus med 2 A/B udgange til 150 kr. + porto.
Jeg har fået fat i et Lasat Modem takke r for hjælpen!

Med venlige hilsner

Lars Enøe

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-03-03 09:19

"Lars Enøe" <lars@enoe.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg købe en A/B Adapter, har hårdt brug for sådan en sag?

Hvad skal du bruge den til?
A/B adaptere er en variabel størrelse, men du burde kunne klare dig med
en vilkårlig Eicon Diva eller Lasat Speed II fra et vilkårligt
brugtvareforum

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Lars Enøe

Dato : 26-03-03 17:49

On Wed, 26 Mar 2003 09:18:35 +0100, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

> [...]
>A/B adaptere er en variabel størrelse, men du burde kunne klare dig med
>en vilkårlig Eicon Diva eller Lasat Speed II fra et vilkårligt
Hejsa!

Jeg har fået fat i et Lasat modem, jeg skulle bare bruge porten til
min nye fax, jeg havde jo lige glemt at den ikke kunne køre ISDN

Med venlige hilsner

Lars Enøe