Prisbillig laserprinster
Fra : Bent Nielsen

Dato : 20-03-03 23:37

Hvilken laser printer findes til max 3000kr som har understyttelse for
brug i OS/2 /DOS

Fra : Knud Berggreen

Dato : 21-03-03 00:10

On Thu, 20 Mar 2003 23:37:03 +0100, Bent Nielsen
<postmaster@x2000.dk> wrote:

>Hvilken laser printer findes til max 3000kr som har understyttelse for
>brug i OS/2 /DOS

Jeg mener at HPs printere opfylder dette.

/Knud

--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in

Fra : Bent Nielsen

Dato : 22-03-03 12:55

Knud Berggreen wrote:

> Jeg mener at HPs printere opfylder dette.
>
> /Knud

Synes ikke der er nogen på edbpriser som jeg er sikker på der er driver
til fra HP = ikke bruge driver tiul en anden model, men har fundet noget
andet som ser bedre ud med understyttelse i de OS som jeg bruger OS22
DOS GEOS eComstation og så noget win x

http://www.edbsiden.dk/shop/productinfo.asp?id=203