Visning af nummer, der ringes til
Fra : S.J.

Dato : 15-03-03 11:03

Kan man få nummervisere, som på en IDSN-linie med en NTab boks på de analoge linier ud over at vise hvilket nummer, der ringes fra
også kan vise hvilket nummer der ringes til?

--
Steen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-03-03 12:25

"S.J." <sj@FJERNhumleby.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man få nummervisere, som på en IDSN-linie med en NTab boks på de
analoge linier ud over at vise hvilket nummer, der ringes fra
> også kan vise hvilket nummer der ringes til?

Der er ikke nogen protokol hvormed denne information kan overføres over
en analog linje.
Man kunne principiet hacke NTab'en til at sende B-nummeret til den
analoge linje istedet for A-nummeret, men det ville være en grim
løsning.

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-03-03 12:02

In dk.teknik.telefoni.isdn, S.J. <sj@FJERNhumleby.dk> says...
> Kan man få nummervisere, som på en IDSN-linie med en NTab boks på de analoge linier ud over at vise hvilket nummer, der ringes fra
> også kan vise hvilket nummer der ringes til?

Du mener at man på to apparater på samme analoge linie kan se hvilket
nummer de indbyrdes ringer op til?

Hvis ja, så er B&O svaret.

Og hvis du vil vide det for S-bussens vedkommende også, så er Beocom 3
svaret.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-03-03 12:11

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> Du mener at man på to apparater på samme analoge linie kan se hvilket
> nummer de indbyrdes ringer op til?
> Hvis ja, så er B&O svaret.

Ikke forstået. Kan man med en B&O telefon se hvem "den anden" har ringet
op til?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-03-03 12:53

In dk.teknik.telefoni.isdn, Martin Højriis Kristensen <usenet@makr.dk>
says...
> Ikke forstået. Kan man med en B&O telefon se hvem "den anden" har ringet
> op til?

Ja. Sålænge de er på samme analoge port, så kan man.

Troede du det var noget nyt de fandt på, da de lavede Beocom 3?

Fra : KsNa

Dato : 16-03-03 21:09

> [...]
analoge linier ud over at vise hvilket nummer, der ringes fra
> også kan vise hvilket nummer der ringes til?

Jeg bruger en nummerviser der hedder "Logger 2 plus", den kan også vise
numrene på udgående kald.

Mvh.
Kim