email til viasat-sport
Fra : 9els

Dato : 07-03-03 14:49

Hejsa.... Er der nogen der sidder inde med e-mail adressen til VIASAT-SPORT,
jeg har forgæves ledt efter den på tekst-tv?
På forhånd tak.
Mvh. Birthe.

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 07-03-03 17:13

9els skrev
> Hejsa.... Er der nogen der sidder inde med e-mail adressen til
VIASAT-SPORT,
> jeg har forgæves ledt efter den på tekst-tv?

De har en hel masse forskellige. Fx har de til langrend adressen
langrend@sport.dk - prøv evt at skrive til den for at få andre

--
Venlig hilsen
Ole