S-Bus / isdn
Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 11-03-03 12:25

Hej

Jeg skal sætte en internetforbindelse op hos en virksomhed. Et sted i huset
er der en række bokse, med forskellige telefonnumre påskrevet.
Internetforbindelsen skal kobles på et af de omtalte numre. På boksen med
det valgte telefonnummer er der 2 udgange. Skal jeg ikke bruge den der står
S-BUS på? (til modemmet)

Michael

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-03-03 13:36

"Michael Michel Nielsen" <indy.spam@indy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> det valgte telefonnummer er der 2 udgange. Skal jeg ikke bruge den der

Den står der ISDN på?
I så fald er det ligegyldigt.

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk