Sikre imod strømafbrydelse
Fra : S.J.

Dato : 04-03-03 21:38

Jeg har en EICON DIVA ISDN Modem til at "trække" mine analoge telefoner, og kunne godt tænke mig at være sikker på, at de vil
virke - i det mindste et stykke tid - efter en strømafbrydelse.

Findes der nogle gode idéer dertil?

Steen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-03-03 21:42

"S.J." <sj@FJERNhumleby.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der nogle gode idéer dertil?

En UPS kan købes for under 1000 kroner og kan nok holde den med strøm i
nogle døgn

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Kent Glerup

Dato : 04-03-03 21:57

> [...]
og kunne godt tænke mig at være sikker på, at de vil
> virke - i det mindste et stykke tid - efter en strømafbrydelse.

Du kunne ombytte din NT-boks til en NTab. Den har mulighed for at køre
nøddrift på enten S-bus eller analog porte.

MVH
Kent Glerup

Fra : S.J.

Dato : 04-03-03 22:23

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3e651316$0$131$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> og kunne godt tænke mig at være sikker på, at de vil

> Du kunne ombytte din NT-boks til en NTab. Den har mulighed for at køre
> nøddrift på enten S-bus eller analog porte.

Hvad er en NTab? En NT-boks med indbyggede analoge porte? a og b?
Det lyder som en god idé. Jeg skal vel snakke med TDC derom.

Steen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 05-03-03 09:15

"S.J." <sj@FJERNhumleby.dk> wrote in message

> Hvad er en NTab? En NT-boks med indbyggede analoge porte? a og b?

Præcis.
Jeg har fået en derhjemme og det virker udemærket
Den undersøtter tilmed visnr :) - det havde jeg bandet noget over at de
ZyXEL TA'er jeg havde ikke gjorde ..

/Dennis

Fra : Cubus

Dato : 05-03-03 16:45