Mat - fysik - kemi
Fra : sm telekommunikation

Dato : 27-02-03 09:22

Hvis du er interesseret i at anvende din PC'er til hjemmeundervisning, kan
jeg yde dig højt kvalificeret hjælp, uanset hvilket niveau, du befinder dig
på.

Mit erfaringsgrundlag er mange års arbejde som rådgivende ingeniør i eget
firma, med undervisning som speciale, og på det seneste har jeg sat mig
grundigt ind i det nye begreb 'fjernundervisning' - har bl.a. selv deltaget
som elev (blev ikke vildt imponeret!).

Lang tids erfaring viser, at den alt afgørende force ved mit koncept er, at
den studerende pludselig FORSTÅR, hvad det hele egentlig drejer sig om - - -
har ofte stødt på kommentarer som: " ...gud - er det ikke sværere!", etc.

Så - har du et problem og en PC'er, ordner jeg resten - i det tempo, DU
vælger.

Du skal være velkommen på smt.mp@pc.dk - så ser vi på det sammen.

Venlig hilsen

sm telekommunikation