Mobil data kommunikation med ISDN
Fra : Kåre

Dato : 17-02-03 12:03

Hej NG

Vil det altid være muligt at benytte ISDN forbindelse til data udveksling
mellem to mobiltelefoner, uanset udbyder (specielt udenlandske).
Er det overhovedet udbyder afhængigt, eller vil GSM nettet altid understøtte
ISDN?

pft
Kåre

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-02-03 12:10

"Kåre" <info@raffish.dk> skrev i en meddelelse
> Vil det altid være muligt at benytte ISDN forbindelse til data
udveksling
> mellem to mobiltelefoner, uanset udbyder (specielt udenlandske).

Nej

> Er det overhovedet udbyder afhængigt

Ja

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Kåre

Dato : 17-02-03 12:41

> udveksling
>
> Nej

> Ja

OK, men hvor stor en procentdel af udbyderne supporterer ISDN ?

Kåre