ISDN hvad så med modem
Fra : Kenneth G

Dato : 16-02-03 11:38

Hej ng

Jeg står over for at skulle vælge ny net forbindelse, og så er der noget med
moden, routere og netkort. jeg ved ikke om det bliver ISDN eller AXSL
forbindelse. og alt efter hvor meget ekstra udstyr der skal til, så kan det
være at vi skal havde to PC'er på.

Så hvad er det der skal til ved ISDN en eller to PC'er
og ved AXSL en eller to PC'er. Og hvad skal det koste ?

Idag har jeg 33.6 modem, netkort og 256mb ram i begge maskiner

PS er det ikke kun TDC der kan oprette AXDL ?

Hilsen Kenneth

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-02-03 13:45

In dk.teknik.telefoni.isdn, Kenneth G <post@venlig.dk> says...
> PS er det ikke kun TDC der kan oprette AXDL ?

AXDL findes ikke, men der er noget der hedder ADSL.

Prøv at spørge i dk.edb.internet.udbydere.xdsl

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Sørensen

Dato : 16-02-03 21:33

"Kenneth G" <post@venlig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Idag har jeg 33.6 modem, netkort og 256mb ram i begge maskiner
>

> PS er det ikke kun TDC der kan oprette AXDL ?

Uanset hvilken løsning du vælger vil det være smartest at sætte en router
på, den koster fra omkring 800kr uanset om det er ISDN eller ADSL og her
udgang til begge computeres netkort, alt andet nødvendigt udstyr levere din
teleudbyder .

Vh.-
Sørensen