Diva 852 ISDN eksternt + linux firewall Sm~
Fra : Morten Mieritz

Dato : 15-02-03 21:09

Hej Alle,

vi må jo være flere med Get2Nets Diva 852 eksternt ISDN modem ?

Jeg undrede mig, da XP ikke kunne finde det uden at driverne var kørt ind
først.

Nu kan Linux (Firewall'en Smoothwall) åbenbart heller ikke få styr på
modemmet.

Hele opsætningen kører fint med mit gamle 56K modem. Jeg skifter det så ud +
ændrer tlf. nr. til ISDN-puljen.

ISDN-lampen lyser ved opkald, men efter ca. 45 sekunder bliver der lagt på
igen (det er en timeout, hvis ingen forbindelse).

Alle faq's etc. siger at et eksternt ISDN modem bare opfører sig som et
almindeligt modem - set fra PC'en ud igennem den serielle port.

Er det mon sådan med et her ?

Har nogen fået det til at lykkes ?

Venlig hilsen

Morten