hastighed
Fra : Kenneth G

Dato : 15-02-03 14:38

Hej i ng

Jeg står over for et svært valg. 33.6 moden har overlevet sig selv og nu kan
jeg ikke overtale kone til
Ægte bredbånd. Så tænkte jeg at ISDN kunne være min redning. Men så spørg
den gamle kone (34år) hvor meget hurtigere er ISDN ? Vi betaler i dag 93
kr.
for fastnet og 100 for Internet. hvor meget skal man for at få ISDN ?

Hilsen Kenneth

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 15-02-03 17:07

Nu skriver du ikke hvor du har abonnement, men det eneste du skal betale
ekstra for at få ISDN, er kvartalsabonnementet.

Prisen på opkobling er de steder jeg kender den samme, ligegyldigt om du
kobler op med et analogt modem eller et ISDN modem. (ved opkobling med 1
ISDN linie).

På ISDN'en får du 64K, og min private erfaring en mere stabil linie.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 15-02-03 17:26

On Sat, 15 Feb 2003 14:38:11 +0100, "Kenneth G" <post@venlig.dk>
wrote:

> [...]
>kr.
>for fastnet og 100 for Internet. hvor meget skal man for at få ISDN ?
Prisen for ISDN kender TDC, forbrug til internet er til samme pris som
analog (ved brug af 1 kanal).
Fordele ved ISDN frem for analog er:
En meget kort (og lydløs) opkoblingstid. 2sek.
Mere stabil forbindelse.
Du vil opnå ca. den dobbelte hastighed.
Man kan bruge telefon medens man surfer.

Ulemper:
Fax programmer kan ikke altid lige sættes til at bruge ISDN.
"pornodailere" og ligende virus kan ringe op uden du opdager det, og
der er kun dig til at betale hvis det sker.

/Hans

Fra : Sørensen

Dato : 16-02-03 09:17

"Kenneth G" <post@venlig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kr.
> for fastnet og 100 for Internet. hvor meget skal man for at få ISDN ?

ISDN er ca. 50 kr dyre end alm telefon om måneden, men hvis du ikke henter
så meget fra nettet skulle du måske overveje ADSL med forbrugsafregning til
195 om måneden + 30øre pr. mb.

Jeg brugte det i en periode hvor jeg kun var hjemme fredag lør. søn. hver
uge, det gav et forbrug på 50 kr om måneden (+ De 195 i fast afgift).
TDC har dette produkt.

vh.
Sørensen

Fra : BHR

Dato : 16-02-03 12:01

> ISDN er ca. 50 kr dyre end alm telefon om måneden,

Fra 1. nauar 2003 koster det kun 30 kr. mere om mdr.
Endvidere gratis konvertering til 15. februar. Dette tilbud kommer sikkert
igen!