Dani på Nforce2, problem løst
Fra : The Amazing Grace

Dato : 12-02-03 21:37

Hej, jeg skrev for nogle dage siden om dårlig diskydelse med Danis506 v.
1.3.3 (og nedbrud med v. 1.6.1)

Jeg har stadig ikke held med at få 1.6.1 eller 1.6.0 til at fungere
stabilt, men jeg har fået v. 1.3.3 op i hastighed, ca. 20 MB/sek.

Løsningen var at sætte /gbm på som option, så min config.sys nu
indeholder:

basedev=danis506 /mgafix /gbm

Tak for de forslag der kom fra gruppen

Mads
--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.

Fra : The Amazing Grace

Dato : 13-02-03 19:21

The Amazing Grace wrote:

> [...]
>
> Mads
> --
> Nothing is so smiple that it can't get messed up.

Ups, der skulle selvf. stå danis506.add

Mads
--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.