Lave et ISDN kabel
Fra : Daniel J

Dato : 12-02-03 20:12

Hej NG!

Er et ISDN kabel ligesom et netværks kabel når man laver et selv ?

Mvh

Daniel

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-02-03 21:01

"Daniel J" <no-spam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Er et ISDN kabel ligesom et netværks kabel når man laver et selv ?

Nej. De 2 midterste par skal bruges

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Daniel J

Dato : 12-02-03 22:44

> Nej. De 2 midterste par skal bruges

Så vidt jeg kan forstå, kan jeg godt lave selv en ledning samt et
netværksudtag og så bruge det til ISDN, selvom det er kun de 2 mindterste
par som skal bruges ?

Mvh

Daniel J.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 12-02-03 23:12

"Daniel J" <no-spam@webspeed.dk> wrote in message

> Så vidt jeg kan forstå, kan jeg godt lave selv en ledning samt et
> netværksudtag og så bruge det til ISDN, selvom det er kun de 2 mindterste
> par som skal bruges ?

Ja.

/Dennis

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-02-03 23:09

> Så vidt jeg kan forstå, kan jeg godt lave selv en ledning samt et
> netværksudtag og så bruge det til ISDN, selvom det er kun de 2
mindterste
> par som skal bruges ?

Beskriv hvad du vil opnå

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-02-03 00:42

In dk.teknik.telefoni.isdn, Martin Højriis Kristensen <usenet@makr.dk>
says...
> Nej. De 2 midterste par skal bruges

Og de 2 yderste par kan sagtens monteres???

Et UTP-kabel er glimrende som ISDN-kabel

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-02-03 07:59

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> Og de 2 yderste par kan sagtens monteres???

Et netværkskabel bruger par 1+3 (svjh). Jeg ville bare tage højde for at
det ikke kun var disse han ville montere

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-02-03 15:06

> [...]
> Et netværkskabel bruger par 1+3 (svjh). Jeg ville bare tage højde for at
> det ikke kun var disse han ville montere

Et fuldmonteret patchkabel kan fint anvendes til ISDN... Vi er vist
enige Martin...

Fra : Torben Andersen

Dato : 12-02-03 21:03

http://home3.inet.tele.dk/frda/isdn.html#links