Lære dansk ...
Fra : David Eliasen

Dato : 11-02-03 10:41

Hej gruppe,
Er der nogen som ved om det er muligt for udlændinge (taler/skriver engelsk)
at lære dansk via fjernundervisning? Hvis ja, hvordan og hvem kan man
kontakte?

På forhånd tak,
David

Fra : Lars Riberfelt

Dato : 12-02-03 20:31

Hej David,

Jeg har ikke svaret men vil meget gerne høre nærmere om det hvis du finder
ud af noget

Riber

Fra : Henny Stewart

Dato : 12-02-03 22:00

"David Eliasen" <david_eliasen@invalid.email> skrev i en
meddelelse news:3e48c526$0$140$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
(taler/skriver engelsk)
> at lære dansk via fjernundervisning? Hvis ja, hvordan og hvem

Fjernundervisning og andre fleksible undervisningsformer er
noget, der er rigtig i vælten nu for tiden. Jeg vil tro, at I gør
klogt i at kontakte det nærmeste kommunale sprogcenter og se,
hvad de har at byde på. Hvis de ikke har et helt forkromet
koncept klar, er jeg ret sikker på, at de har nogle idéer på
lager.

Mvh.

Henny Stewart

Fra : markz

Dato : 27-04-03 18:38

hi david.

you can check out my website www.speakdanish.dk. it's just a prototype,
but it's free.
let me know what you think.

cheers

mark

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole Hartvigsen

Dato : 28-04-03 13:09

Vejle sprogcenter er igang med et projekt hvor de udvikler
fjernundervisning i dansk for udlændinge, link til deres site:

http://www.sprogcentret-vejlekom.dk/

/ole

Fra : markz

Dato : 11-07-03 21:41