Zyxel Omni.net Plus og MSN
Fra : Andreas Frøsting

Dato : 10-02-03 20:38

Høp,

Jeg har en aldrende Omni.net med nyeste firmware samt en aldrende
Siemens ISDN-NTBA-ting siddende på væggen (tror den er fra... 98).

Jeg har også to numre, det ene skal ringe på begge AB porte, det andet
kun på den ene.
Kan det overhovedet lade sig gøre med en Omni.net? Jeg synes at have
prøvet lidt af hvert efterhånden, uden held dog. Jeg kan fint få hvert
nummer til at ringe på en port ad gangen, men det er ikke helt det
samme :)

En ven mener at de nye ISDN-bokse fra TDC kan, altså dem med indbygget
AB-converter, er der nogen der kan af-/bekræfte det?

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : Henning Petersen

Dato : 11-02-03 00:34

On Mon, 10 Feb 2003 20:37:51 +0100, Andreas Frøsting
<andreas@phpwizard.dk> wrote:

> [...]
> prøvet lidt af hvert efterhånden, uden held dog. Jeg kan fint få hvert
> nummer til at ringe på en port ad gangen, men det er ikke helt det

Korrekt. Det er ikke muligt at gøre på en omni.net+ - har selv kæmpet
med det for lang tid siden.

> En ven mener at de nye ISDN-bokse fra TDC kan, altså dem med indbygget
> AB-converter, er der nogen der kan af-/bekræfte det?

En har mine kunder har fået sådan en ny ntab-ting, og der kunne sættes
2-3 numre op til hver port, så den burde kunne det du ønsker, men jeg
har ikke prøvet det selv.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-02-03 10:06

"Andreas Frøsting" <andreas@phpwizard.dk> skrev i en meddelelse
> En ven mener at de nye ISDN-bokse fra TDC kan, altså dem med indbygget
> AB-converter, er der nogen der kan af-/bekræfte det?

Ja. Ellers kan Lasat Speed II (og så vidt jeg husker Eicon'en, omend
ikke så elegant) også.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 11-02-03 23:59

>En ven mener at de nye ISDN-bokse fra TDC kan, altså dem med indbygget
>AB-converter, er der nogen der kan af-/bekræfte det?

Fik overtalt den flinke dame i Telebutikken til at bytte min gamle
Siemens NT-ting til en ny NTAB-ting, det kører perfekt og jeg sparede
de 500,- det normalt koster at få udskiftet boksen :)

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk