træningsprogram til maraton
Fra : Peter

Dato : 06-02-03 20:48

Jeg ønsker at forsøge at løbe copenhagen maraton, men savner et løbeprogram.
Er der nogen der har gode ideer (links?) til et løbeprogram der efter 14
uger stille og roligt skal bringe mig fra max distancer på 8 km til maraton?

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 06-02-03 21:12

"Peter" <p@p.pp> writes:

> [...]
> løbeprogram. Er der nogen der har gode ideer (links?) til et
> løbeprogram der efter 14 uger stille og roligt skal bringe mig fra

Der er med stor sandsynligvis hvad vi søger på

http://run4fun.dk

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Andy78

Dato : 09-02-03 13:16

> il mono posteriore ha 3000 km
> vendo causa cambio moto

No grazie sei troppo lontano!

Andy.
--
http://www.qkdmonza.too.it

Fra : Andy78

Dato : 09-02-03 13:17

"Andy78"

I'm sorry,
it's a mistake

Fra : jesper

Dato : 12-02-03 22:11

til min store forargelse har jeg lige opdaget, at kampen fredag mellem
Hypo og Ikast kun sendes på Zulu.

jeg er ikke bare skuffet, jeg er rasende over, at de
licensfinansierede stationer i den grad kan skide på deres Public
Service forpligtelse,

jeg er webmaster for et on-line håndboldmagasin
http://www.europamester.dk/lined og er MEGET interesseret i at komme i
kontakt med en person, som kan se kampen direkte og forsyne mig med et
fan-referat pr. mail umiddelbart efter kampen til brug for webbet.

da jeg er i tvivl om, hvorvidt dette RÅB om hjælp hører hjemme her
eller i gruppen for stillingsopslag tillader jeg mig helt
undtagelsesvis at poste til begge grupper.

Når jeg primært poster her, skyldes det at websitet er et
hobby-projekt, hvorfor jeg ikke kan tilbyde anden betaling end
taknemmelighed + referentens navn selfølgelig nævnes, jeg bringer osse
gerne et billede af dig og giver 10 års gratis medlemsskab i
fanklubben

hilsen Jesper
p.s. kontakt mig venligst pr. mail på jesper@europamester.dk