problemer.
Fra : dimera

Dato : 04-02-03 01:14

Hej
Byttede min ntbox, til en ny, da jeg har flere udgående linier..........men,
telefonerne dutter optaget!----har rodet med det stads siden lørdag.support
er ikke meget værd.
Hvilken telefonstik skal i væggen??????
Er ved at blive syg, over at lortet ikke virker.
Have lasat speed 2 modem før.
'Dimera

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 04-02-03 06:15

On Tue, 4 Feb 2003 01:13:51 +0100, "dimera" <dimera@get2net.dk> wrote:

>Hej
>Byttede min ntbox, til en ny, da jeg har flere udgående linier..........
Hvad har det med NT-boksen at gører ?
>men, telefonerne dutter optaget!----har rodet med det stads siden lørdag.support
>er ikke meget værd.
Har du "duet" eller andre "svar" løsninger, så prøv at deaktiverer /
aktiverer, dette flere gange. Ja jeg ved det lyder sygt, men jeg havde
et ligende problem, og der koblede en tekniker fra TDC mit duet fra og
til flere gange, og så kunne jeg modtage opkald igen, og jeg kunne
også ringe ud igen.

>Hvilken telefonstik skal i væggen??????
Det der sidder fast på NT boksen, kun dette og det skal sidde alene.
Vi taler om det stik der i den anden ende i telefoncentralen.

>Er ved at blive syg, over at lortet ikke virker.
>Have lasat speed 2 modem før.
Ja, og hvad har du så nu ?
/Hans

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 04-02-03 09:10

"dimera" <dimera@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er ikke meget værd.
> Hvilken telefonstik skal i væggen??????
> Er ved at blive syg, over at lortet ikke virker.

Får du optagettone når man tinger TIL dig, eller er det når du løfter
røret?... Se også
http://www.teledanmark.dk/html/privat/internet/isdn/pdf/quickstartguide_isdn
..pdf

________________
Jakob Houkjær
Jeg repræsenterer med dette indlæg ej TDC Internet

Fra : Jørgen Kirk

Dato : 04-02-03 11:32

Hej
Har lige installeret en ny NT box uden problemer.
Du har måske ikke aktiveret ab-porten.
tilslut telefonen til ab-porten tast *98# følg talemaskinen. Dette gøres
ved begge porte.
mvh Jørgen

Fra : dimera

Dato : 05-02-03 01:06

Hej.
Har stadig norklet med det bras idag.....jeg har et ADSL modem, og har
aktiveret den ene telefon.. (dutter dog stadig optaget)
Jeg er ved at blive idiot af ledninger og stik. Er det skillefilteret, som
skal i stikdåsen???
"line lyser på ntboksen".....men stadig er telefonerne "optagede".
Min ASDL modem kører fint.
Håber nogen kan forklare fænomenet for mig:(
Dimera