Diva LAN sammen med XP Pro: Driverprobleme~
Fra : BHR

Dato : 02-02-03 18:35

Vi har nu fået opsat NTab-box ved siden af Diva LAN modem. Tre komputere
skal forbindes igennem LAN-modemet med ro system på 2 helt nye computere og
win98se styresystem på den gamle computer.
Hvis jeg isatte den originale CD-rom til opsætning af LAN-modemet på
"hovedmaskinen" kommer der en meddelelse om at der ikke er et netkort - men
det er der. Det er et IntelBoard med indbygget netkort. Hedder vistnok
D845GBE2 eller noget i den retning.
Jeg har downloaded en nyere driver som er på engelsk (den gamle er vist på
dansk), men kan ikke umiddelbart få hovedmaskinen til at gå på internet.

Er der een som har nogen fiduser?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-02-03 18:58

"BHR" <bhr@email.dk> skrev i en meddelelse
> Er der een som har nogen fiduser?

Tilgå modemet via dens interface på 192.168.1.1 alternativt via
konsolkabel

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats