Omstilling af aktuelt opkald fra den ene u~
Fra : | Gooz |

Dato : 29-01-03 00:14

Hej NG!

Jeg har en Ascom Eurit 30 ISDN telefon på den ene udgang i NTboksen (den
gamle slags) og et Eicon Diva T/A modem på den anden udgang.
Jeg kan fint omstille opkaldet fra den analog udgang til den anden i
modemet, men kan jeg også omstille et aktuelt opkald fra ISDN telefonen og
hen til modemet -> en analog telefon ?

Mvh

Daniel J.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-01-03 01:45

In dk.teknik.telefoni.isdn, | Gooz | <daniel-j@fjern-dette.oncable.dk>
says...
> modemet, men kan jeg også omstille et aktuelt opkald fra ISDN telefonen og
> hen til modemet -> en analog telefon ?

Jeg mener ikke at Eicon-adapteren understøtter det.

Jeg kan desværre ikke finde min egen Eicon og afprøve det.

Eurit 30 understøtter dog terminalskift.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : | Gooz |

Dato : 29-01-03 14:33

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> In dk.teknik.telefoni.isdn, | Gooz | <daniel-j@fjern-dette.oncable.dk>
> says...

> Jeg mener ikke at Eicon-adapteren understøtter det.

Understøtter hvad? Fra ISDN -> modem ?

> Eurit 30 understøtter dog terminalskift.

Okay, hvordan gør man?

Mvh

Daniel J.

Fra : | Gooz |

Dato : 29-01-03 15:33

Okay, nu har jeg læst i manualen at man skal pakere opkaldet, men hver gang
jeg trykker på "Parker" siger den "Mislykkeds" eller "Afvist", hvad er der
galt ?
Jeg har læst at parkering af opkald er med i ISDN abb. fra TDC....

Mvh

Daniel J.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-01-03 15:47

> [...]
> jeg trykker på "Parker" siger den "Mislykkeds" eller "Afvist", hvad er der

Har du sat ID op for terminalerne ?

> Jeg har læst at parkering af opkald er med i ISDN abb. fra TDC....

Det kan ikke lige huske om det er. Jeg abonnerer på samtlige tjenester,
så hvad man får med som standard er jeg faktisk ikke klar over. Men jeg
ved at jeg ikke har BeskedSvar. Det bras har jeg fået fjernet helt.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-01-03 09:19

"| Gooz |" <daniel-j@fjern-dette.oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har læst at parkering af opkald er med i ISDN abb. fra TDC....

Ja, men hvis du har haft ISDN længe (eller der er sket andet "unormalt")
kan det træffe at tjenesten ikke er aktiveret.
(tjenesten er ikke "hårdt" bundet til linjerne, fordi der er nogle
situationer hvor Parkering er uhensigtsmæssig at have)

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : | Gooz |

Dato : 30-01-03 16:56

> [...]
> (tjenesten er ikke "hårdt" bundet til linjerne, fordi der er nogle
> situationer hvor Parkering er uhensigtsmæssig at have)

Jeg har haft ISDN siden sommer 1999, og det var åbenbart ikke gratis dengang
sagde Google.
Jeg ringede derfor til TDC og bad dem om at aktivere terminalskift, og 1
time efter virkede det!

Tak for alle svarene!

Mvh

Daniel J.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-01-03 15:47

In dk.teknik.telefoni.isdn, | Gooz | <daniel-j@fjern-dette.oncable.dk>
says...
> Understøtter hvad? Fra ISDN -> modem ?

Ja og den anden vej...

Fra : | Gooz |

Dato : 29-01-03 19:47

Jeg har netop flashet modemt så den understøtter terminal skift, men kan
stadig ikke ovreføre opkaldet. ISDN telefonen siger stadig "Afvist" når jeg
trykker på parker, og når jeg trykker "*79#" på en analog telefon, sker der
heller ikke det helt store...

Mvh

Daniel J.

Fra : | Gooz |

Dato : 29-01-03 20:21

Nå men har fundet ud af at det kræver abb. på "Terminal skift" hos TDC. Er
der nogen der ved hvor meget det koster ekstra ?
Jeg har ISDN Privat abb.

Mvh

Daniel J.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-01-03 23:10

> [...]
>
> Nå men har fundet ud af at det kræver abb. på "Terminal skift" hos TDC. Er
> der nogen der ved hvor meget det koster ekstra ?

http://www.teledanmark.dk/html/privat/internet/isdn/pdf/eftersalg_isdn.p
df

Kig i bunden.

> Jeg har ISDN Privat abb.

Man kan finde meget spændende på TDC's hjemmeside...