Host / server
Fra : Jens Harvest

Dato : 11-03-01 05:15

I al sin enkelthed, har jeg behov for et program der kan fra en bærbar,
kalde / coneckte en stationær pc´ er med eget tlf nr. jeg har desværre
ikke mulighed for en fast ip adresse

Idet jeg/vi højst sansynligt ikke er den eneste med dette behov...Håber jeg
på egne- samt andres vegne på en løsning ....

Jens

Fra : Erik Klausen

Dato : 11-03-01 12:04

Jens Harvest wrote:
> [...]
>
> Idet jeg/vi højst sansynligt ikke er den eneste med dette behov...Håber jeg
> på egne- samt andres vegne på en løsning ....

Det har nu ikke meget med Netware at gøre, men...

Det lyder som om du kan bruge Netop fra Danware, eller PCAnywhere.

mvh.
Erik Klausen