Steve Mariucci fyret i San Francisco
Fra : Ole :-\)

Dato : 16-01-03 20:08

San Francisco 49'ers ejer John York fyrede Steve Mariccci efter 2. runde
playoffnederlaget til Tampa Bay Buccaniers - endnu et tegn på at alt andet
en SuperBowl mesterskaber ikke tæller hos de 5 dobbelte mester.

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Zilla

Dato : 17-01-03 01:05

> endnu et tegn på at alt andet
> en SuperBowl mesterskaber ikke tæller hos de 5 dobbelte mester.

Måske nærmere et tegn på, at 6 år uden mærkbare resultater ikke tæller hos
de 5-dobbelte mestre. Og især ikke når træneren for et år siden brugte
Bucs-jobbet (som Gruden fik) til at afpresse holdets ejer i håb om en bedre
kontrakt. Eller når træneren igennem flere år har bevist, at han ikke kan
håndtere holdets superstjerne (Owens).

Bare et lille sammenkog af de årsager, jeg har set nævnt i den amerikanske
presse .

Carsten

Fra : Ole :-\)

Dato : 19-01-03 01:07

Zilla skrev
> Bare et lille sammenkog af de årsager, jeg har set nævnt i den amerikanske
> presse .

Det fandt jeg ikke frem til var årsagen, men at journalisterne som havde
skrevet det, selv mente at dette var tilfældet. Nu vel, faktum er vi mangler
en headcoash

Fra : Lars Ehlers

Dato : 20-01-03 23:20

On Thu, 16 Jan 2003 20:07:39 +0100, " Ole :-\)" <ole@spørg.mig>
wrote:

>San Francisco 49'ers ejer John York fyrede Steve Mariccci efter 2. runde
>playoffnederlaget til Tampa Bay Buccaniers - endnu et tegn på at alt andet
>en SuperBowl mesterskaber ikke tæller hos de 5 dobbelte mester.

Til gengæld kan vi glæde os over Oakland Raiders store sejr og AFC
mesterskabet. Selv inkarnerede 49 fans må overgive sig og støtte
holdet på den anden side af bugten

Go Raiders!

--
Lars Ehlers, San Francisco
Arbejde: http://www.digitalpersona.com

Fra : Ole :-\)

Dato : 21-01-03 00:49

Lars Ehlers skrev
> Til gengæld kan vi glæde os over Oakland Raiders store sejr og AFC
> mesterskabet. Selv inkarnerede 49 fans må overgive sig og støtte
> holdet på den anden side af bugten

Næppe. Hvorfor skal vi dog heppe på et hold som har muligheden for at komme
tæt på vores 5 mesterskaber og som har taget flere af vores spillere?

Jeg håber da at min gamle ven Jerry laven endnu en TD, men ellers er jeg da
Bucs fan for én aften.

Fra : Zilla

Dato : 21-01-03 02:25

> Næppe. Hvorfor skal vi dog heppe på et hold som har muligheden for at
komme
> tæt på vores 5 mesterskaber og som har taget flere af vores spillere?

Aaaaarrhhh....for det første mangler vi jo to Super Bowls før vi er på siden
af 49ers, og der går lige et par år før Raiders igen kan nå en Super Bowl, i
betragtning af det salary cap-helvede der venter os efter denne sæson.
Raiders skal igennem det samme som Ravens var før denne sæson, og i
modsætning til Ravens spiller Raiders altså i NFL's stærkeste division. Så
jeres førerposition er nok tryg et par år endnu - Raiders er næppe
playoff-kandidat igen før om ca. 3 år.

For det andet er det jo 49ers selv, der har kasseret Rice, Garner m.fl. Vi
har bare taget pænt imod dem. Niners' front office er nogle paphoveder
(senest bevist med den ret utaknemlige behandling af Mooch), og Al Davis er
et geni - sådan er det bare...

Carsten

Fra : Zilla

Dato : 21-01-03 02:06

> Til gengæld kan vi glæde os over Oakland Raiders store sejr og AFC
> mesterskabet. Selv inkarnerede 49 fans må overgive sig og støtte
> holdet på den anden side af bugten
>
> Go Raiders!

Hej Lars,

Godt at se et nyt NFL-ansigt i gruppen - og at du så er Raiders-fan gør dig
kun endnu mere velkommen . Bliv endelig hængende, så Ole og jeg ikke
længere behøver at tale med os selv.

Ja, det var stort med sejren i går. Og at TB slog Eagles var egentlig også
en fin ting. Jeg ved at jeg er i undertal blandt Raiders-fans, men jeg kan
sgu stadig godt lide Gruden, og hvis Raiders mod forventning taber Chucky
Bowl, så kan jeg trods alt en smule bedre bære det med tanken om at Gruden
får den Lombardi han burde have haft med The Silver and Black. Uden ham var
Raiders sikkert stadig et under-.500-hold, som før han kom til.

God kamp på søndag - slå eventuelt tiden ihjel med lidt Raider-musik fra
http://www.myhairybrother.com/raiders/ , en helt igennem underholdende side
som jeg først stødte på i går. Især "Across the bridge" kan kraftigt
anbefales, i betragtning af hvor du befinder dig .

Carsten

Fra : Lars Ehlers

Dato : 21-01-03 21:00

"Zilla" <blueviking79@hotmail.com> wrote in message

Hej Carsten,

> Godt at se et nyt NFL-ansigt i gruppen - og at du så er Raiders-fan gør
dig
> kun endnu mere velkommen . Bliv endelig hængende, så Ole og jeg ikke
> længere behøver at tale med os selv.

Takker, jeg bliver sikkert hængende

> [...]
> som jeg først stødte på i går. Især "Across the bridge" kan kraftigt
> anbefales, i betragtning af hvor du befinder dig .

Ja, det bliver uden tvivl en særdeles interessant Super Sunday, jeg har
allerede gjort konen opmærksom på, at jeg er utilgængelig søndag
eftermiddag, og at der bør være rigeligt med øl og snacks i huset

En af de ting, der gør Raiders lidt anderledes end andre NFL teams, er deres
vilde fans! Det var rart at høre, hvordan de spillere, der blev interviewet
på stadion lige efter pokaloverrækkelsen, takkede Raider Nation
overstrømmende for deres enorme støtte.

Jeg kan også godt lide Jon Gruden, han har trods alt gjort meget for Raiders
holdet. Men en af de ting, som Raiders fornyligt har lært, er at være et
hold, der står sammen i medgang og modgang. Efter de tabte 4 kampe på
stribe, var der ingen interne slagsmål, kun et ønske om at komme stærkt
tilbage. For nogle år siden, var det hele sikkert endt i store skænderier.

Vi er trods alt heldige her at have hele to gode NFL hold OG to gode MLB
hold (SF Giants og Oakland Athletics). Her er jeg dog mere lokalpatriotisk
og 100% Giants fan Jeg må dog indrømme, at jeg vil langt hellere se en
football kamp end en baseball kamp, men jeg var da til 3 Giants kampe sidste
år.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 21-01-03 21:16

" Ole " <ole@spørg.mig> wrote in message
> San Francisco 49'ers ejer John York fyrede Steve Mariccci efter 2. runde
> playoffnederlaget til Tampa Bay Buccaniers - endnu et tegn på at alt andet
> en SuperBowl mesterskaber ikke tæller hos de 5 dobbelte mester.

Selvom jeg ikke er 49'ers fan, så var det alligevel trist at se Steve
Mariucci gå. Jeg hørte hele hans pressekonference live i radioen, og det var
helt tydeligt, at han var meget chokeret og kunne ikke helt forstå, hvad der
var sket. Han langede ikke ud efter John York, men var meget fokuseret på,
hvad han havde opnået med 49'er holdet.

Jeg da håber at se et stærkt 49'ers hold næste sæson! For mig vil 49'ers dog
altid være forbundet med Joe Montana/Jerry Rice og Steve Young/Jerry Rice,
og det sublime spil, som blev leveret. Men jeg kan da glæde mig over, at
Jerry Rice i en alder af 40 stadig kan levere varen, selvom han nu er klædt
i black and silver

Min lokale bar har stadig en rød trøje hængende på væggen - nummer 80 med
autograf og det hele....

Fra : Ole :-\)

Dato : 21-01-03 22:55

Lars Ehlers skrev
> [...]
der
> var sket. Han langede ikke ud efter John York, men var meget fokuseret på,

Jeg tror også han vil blive huske et par år, men det kommer selvfølgelig an
på om vi vinder de næste to år

> [...]
> og det sublime spil, som blev leveret. Men jeg kan da glæde mig over, at
> Jerry Rice i en alder af 40 stadig kan levere varen, selvom han nu er

Jeg har ikke været med længe nok til at huske andet end historier om Young,
men jeg husker da stadivvæk JJ-magic i 1995 SuperBowlen, Det var så
fantastisk, desværre havde jeg ikke nogle at dele glæden med. Jeg mener ikke
engang jeg havde overtalt min mor til at se med den nat.

> Min lokale bar har stadig en rød trøje hængende på væggen - nummer 80 med
> autograf og det hele....

Jeg er nok ikke den eneste der vil give mere end jeg ejer for den.