Siemens Hicom 100E
Fra : Morten Westh

Dato : 15-01-03 03:42

Hej gruppe.

Jeg har fået tilbudt et Siemens Hicom 100E, model 118, anlæg.

2 Problemer i den forbindelse.

1) Manualer, kabler og software mangler til programmering. Er der
nogen der kan hjælpe? Brugte ting købes gerne. Links er
velkomne...mails...

2) Er der nogen der ved så meget om Siemens anlæg, at de kan sige
hvorvidt det kan lade sig gøre at koble 2 2060 anlæg på 118eren, og på
den vis få et dect system op at køre.

Mvh Morten

Fra : Henning

Dato : 15-01-03 20:35

Hej Morten.

Hvis du skal have 2 stk. 2060 ' ere til at køre på en Hicom 118, så skal der
som minimum være et kort til 4 ISDN2 forbindelser, da du skal bruge 2 porte
til S0bus.
Et sådant kort hedder STLS4. Deter beregnet til 4 ISDN2' ere men kan også
bruges til S0bus.

Jeg håber at du har fået det MEGET billigt, da det jo ikke er verdens bedste
løsning.
Du skal også være opmærksom på at du ikke længere kan få reservedele til en
Hicom 118.
Ligeledes er Hicom 118 ikke særligt interesseret i tordenvejr.

Hvad er dit egentlige behov ?? antal by, dect, samt stationære, beskeder
osv. ????

Henning

Fra : firstcom

Dato : 06-08-03 21:38

Hej Gruppe

Hvis i mangler et eller andet til siemens Telefoncentraler er i
velkommen til at kontakte mig
jeg er den i Danmark der kender mest til Hicom 100 serie
/Peter Biehl

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik1910

Dato : 28-10-03 21:09

Hej Peter,

Fandt dit indlæg her i gruppen da jeg søgte på Softwaren til Siemens
Hicom 100 (118) serien!
Er det noget du har ?

Hvis du stadig er til at få fat i kan det være at jeg også har et par
andre spørgsmål til dig, som jeg måske kunne købe noget konsulenttid på
- men det primære er softwaren lige nu.

Ser frem til at høre fra dig!
Henrik

http://www.kandu.dk/