Førtidspension
Fra : Annette Skovbon

Dato : 12-01-03 12:20

Hej Alle,
Jeg vil blot fortælle at det endelig er lykkedes mig at blive tilkendt
førtidspension. Jeg har 'slåsset' med min kommune siden oktober 2001
omkring det her. -Fredericia kommune er en sjov en Det her år der
kommer vil jeg bruge på at forsøge at få lidt kondi, og få lidt styr
på mig selv.
Jeg er nu begyndt på svømmeterapi på sygehuset,- og hold op hvor er jeg
kvæstet når jeg kommer hjem efter sådan en omgang, men hellere være
træt fordi man har lavet lidt.
Hvordan går det med Jer andre? Jeg synes ikke man hører så meget fra
jer her i gruppen?

Godt nytår til alle
Kærlig hilsen

Annette Skovbon
www.fugle-nettet.dk

Fra : Lotte M

Dato : 12-01-03 22:13

"Annette Skovbon" <annetteskovbon@yahoo.dk> skrev

> Jeg vil blot fortælle at det endelig er lykkedes mig at blive tilkendt
> førtidspension.

Tillykke med det!

> Hvordan går det med Jer andre?

Jeg har haft det gennemgående ufedt siden forsommeren sidste år
og har været meget lidt aktiv i stort set enhver retning, men jeg læser
da med i her gruppen og håber snart at genfinde mit tidligere
funktionsniveau, så jeg atter får energi til mere end blot de basale
gøremål.

Har efter en del knaster fået rettet min kørestol op (den blev skæv
efter en "baglæns salto") og har i sidste uge fået monteret et nyt sæde,
som jeg er ved at få tilpasset - det er endnu ikke helt optimalt, men
skulle gerne blive det.

> Jeg synes ikke man hører så meget fra jer her i gruppen?

Håber det er tegn på de fleste har travlt med at leve livet og ikke
har de store handicaprelaterede problemer at slås med.

> Godt nytår til alle

Tak og i lige måde!
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk http://www.brugeruddannelsen.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 13-01-03 04:30

Annette Skovbon skrev:

>Jeg vil blot fortælle at det endelig er lykkedes mig at blive tilkendt
>førtidspension. Jeg har 'slåsset' med min kommune siden oktober 2001

Tillykke med det Annette.

>omkring det her. -Fredericia kommune er en sjov en Det her år der

Du har da vist reddet din humor gennem 'krigen'.

>Jeg er nu begyndt på svømmeterapi på sygehuset,- og hold op hvor er jeg

Er du da helt vild?
Det kan man filme da blive helt våd af.

>kvæstet når jeg kommer hjem efter sådan en omgang, men hellere være
>træt fordi man har lavet lidt.

Hellere end ikke være træt fordi man har slappet af?

>Hvordan går det med Jer andre? Jeg synes ikke man hører så meget fra
>jer her i gruppen?

Der er vel ikke de store nyheder at sprede.
Her går det jævnt ned ad bakke så'n rent helbredsmæssigt, og det er jo
ingen nyhed.
Fortsat at råbe 'Alice er dom - Kommunen er befolket med analfabeter'
bliver jo heller ikke interessant for en større kreds i længden, men
det er dælme sandt nok da.

>Godt nytår til alle

Tak og i lige måde.

www.kajsvenningsen.dk/