handicapidræt!!
Fra : Børge Askholm

Dato : 08-01-03 12:21

I grunden egl. kun for københavnere og lignende godtfolk.

Her i byen findes der en handikapidrætsforening der tilbyder svømning,
styrketræning og gymnastik ("stoleairobics") for halvhjerner og andre folk
der har større eller mindre handicaps. Selv har jeg med stor glæde,
fornøjelse, contentement, plaisir og udbytte deltaget de sidste 8 år. Især
gymnastikken har jeg selv haft fornøjelse af. Den er fælles for alle tre
køn, og er forestået af en af fagets gamle rotter der har været lærer på det
der i dag hedder IFI (Institut for Idræt), den gamle "Højskole for
Legemsøvelser".

Skulle nogen her være interesseret da kan man henvende sig til
undertegnede - gerne på nedenstående e-adresse

bask@get2net.dk

Jeg vil lige anføre at jeg ikke er økonomisk involveret i foretagendet, ud
over at jeg betaler mit kontingent med både glæde og penge...

Vindskibelig hvislen

Børge Askholm

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 08-01-03 17:18

Børge Askholm wrote:
> I grunden egl. kun for københavnere og lignende godtfolk.
>
> Her i byen findes der en handikapidrætsforening der tilbyder svømning,
> styrketræning og gymnastik ("stoleairobics")

Spøjs måde, at den klub (som er?) forsøger at hverve medlemmer på...
Der findes da vist iøvrigt flere klubben en den ene "her i byen", gør
der ikke?

Måske dk.opslag havde været bedre...

--
Mvh. Søren C. Fischer