boot problem
Fra : ronnie M

Dato : 03-01-03 12:58

Håber der er nogen der kan hjælpe mig!!
Jeg har hele tiden kørt med windows Xp, men da jeg skulle bruge windows ME
installerede jeg det på en gammel disk jeg havde liggende. Nu kan jeg kun
Køre win ME!! Jeg havde håbet på at den ville spørge mig hvilket system jeg
ville i boote. Jeg skal nemlig kun bruge ME en gang imellem...

Jeg har et Asus A7N8X Deluxe
og der har jeg sat den til at skulle boote på min primære disk hvor XP
ligger, men det hjælper ikke.. Håber i har nogen gode forslag. Håber ikke
jeg skal ominstallere, da jeg lige har gjort det 4 gange!!!
På forhånd tak
M.V.H Ronnie M
svar venligst i gruppen.

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 03-01-03 17:25

> Jeg har hele tiden kørt med windows Xp, men da jeg skulle bruge windows ME

Så har det da vist intet med OS/2 at gøre - spørg i en passende gruppe, ikke
her.

/\/\\ads Orbesen Troest

Fra : Peter Jespersen

Dato : 03-01-03 19:42

On Fri, 3 Jan 2003 17:24:51 +0100, Mads Orbesen Troest wrote:

>Så har det da vist intet med OS/2 at gøre - spørg i en passende gruppe, ikke
>her.

Ja, slægtsskabet imellem Xp og OS/2 er ved at være så tyndt at der nok ikke
er den helt store hjælp at hente her!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you.