Masser af NFL m.m.
Fra : Zilla

Dato : 02-01-03 22:19

For os der ikke har mistet Zulu fra 1.januar er der masser af
playoff-football at se frem til i de kommende uger. To kampe HVER søndag
frem til Super Bowl, der som altid vises på TV2.

På søndag er programmet :

19.00 : Cleveland Browns @ Pittsburgh Steelers
22.30 : New York Giants @ San Francisco 49ers

Desuden er der dansk ishockey og engelsk fodbold om eftermiddagen til at
varme op med.

Søndag den 12.januar er der yderligere to kampe hvor de seedede hold
(heriblandt mine Oakland Raiders *hooray*) træder ind, og så vises de to
Conference-finaler søndag den 19.januar. Endelig er der altså Super Bowl på
TV2 søndag den 26.januar. Syv kampe de næste fire søndage - kan det blive
meget bedre?

Desuden skal man jo heller ikke glemme at sætte videoen hver søndag aften,
når TV Danmark viser NBA basketball, første gang nu på søndag 21.25. Skønt,
at de danske TV-kanaler har fået øjnene op for de amerikanske sportsgrene.
Jeg hører absolut ikke til håndbold-haderne, men selv jeg er efterhånden
dødtræt af den kvalmende overfodring vi bliver budt fra de to store
landsdækkende kanaler. Kvalitet fremfor kvantitet, tak!

Nu mangler vi bare, at TV3 køber NHL-rettighederne fra Canal+, så er
samtlige mine favoritsportsgrene (football, boksning, fodbold, ishockey,
basket, håndbold) dækket af de danske kanaler. Måske kan ishockeydrengene
(årets danske sportspræstation i 2002, men selvfølgelig skammeligt overset
af TV's sportskavalkader) hjælpe med til det ved at skabe et godt resultat
ved A-VM. 2003 kan kun blive et godt år .

Carsten

Fra : Ole :-\)

Dato : 03-01-03 01:04

Zilla skrev
> For os der ikke har mistet Zulu fra 1.januar er der masser af
> playoff-football at se frem til i de kommende uger. To kampe HVER søndag
> frem til Super Bowl, der som altid vises på TV2.

Giv mig mereeeeeeeeeeeeeee!

> 19.00 : Cleveland Browns @ Pittsburgh Steelers
> 22.30 : New York Giants @ San Francisco 49ers

Jaaa, det er lækkert

> Desuden er der dansk ishockey og engelsk fodbold om eftermiddagen til at
> varme op med.

Det der kick & rush lever jeg fint ude, men ishockeyen er jeg klar til. Vi
(ligger nr 1) spiller ude, så jeg kan dyrke min yndlings Zulu-søndag
(tømmermandstv??? - så da Dick Turnin i søndags, men det er ikke lige mig),
men det er danhockey og NFL.

> [...]

> TV2 søndag den 26.januar. Syv kampe de næste fire søndage - kan det blive

Ja, giv mig ALT, men det er jo dejligt med mere kamp

> [...]
> dødtræt af den kvalmende overfodring vi bliver budt fra de to store
> landsdækkende kanaler. Kvalitet fremfor kvantitet, tak!

Hvad!!! Sender de NBA samtidigt med min NFL, så skal jeg jo hitte ud af den
VHSmaskine

> [...]
> af TV's sportskavalkader) hjælpe med til det ved at skabe et godt resultat
> ved A-VM. 2003 kan kun blive et godt år .

NHL.. jo det vil være godt om det kommer på TV3 eller DR. Ved A-VM vinder vi
selvfølgelig åbningskampen imod USA

--
Venlig hilsen
Ole