Samtalegruppe for voksne mænd i Kbh?
Fra : Frits Jensen

Dato : 30-12-02 18:05

Mange voksne mænd har utroligt svært ved at tale med andre mænd om
følelser. Jeg er 47 og "røg på røven" med en slags nervesammenbrud, og
opdagede for første gang sammenhængen mellem rent fysiske smerter og
følelsesmæssige problemstillinger. Gennem terapi er jeg nu nogenlunde
på benene, og fungerer fint i hverdagen - men kunne godt tænke mig at
tale med andre mænd om mine oplevelser og høre hvad andre har erfaret.

Tænker egentlig ikke på at have en terapeut med, men blot en lille
gruppe mænd, som mødes af og til, og hvor grundtanken er, at intet er
tabu.

Har du lyst til det, så send en mail på bogevang@ofir.dk

De bedste nytårshilsner

Christian