Lasat speed 2, com port lyser efter discon~
Fra : Finn Jensen

Dato : 29-12-02 13:51

Jeg er lige gået over til at bruge en router med Linux. Det betyder at
efter en disconnect, lyser COM på modemet (Lasat Speed 2). Jeg kan
sagtens connecte igen og det ser ud til at alt fungerer, men nogen idé
om hvorfor com-porten ikke slukkes, og betyder det noget. Ingen af
linierne lyser, så jeg går ud fra at forbindelsen er afbrudt?

Finn

Fra : Kim

Dato : 30-12-02 18:39

"Finn Jensen" <fije29@fjernsol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om hvorfor com-porten ikke slukkes, og betyder det noget. Ingen af
> linierne lyser, så jeg går ud fra at forbindelsen er afbrudt?

Mit Lasat Speed 2 gør det samme, dog med USB-LED'en, da jeg benytter USB.
Efter jeg har været på nettet lyser LED'en indtil jeg slukker eller
genstarter maskinen.
- Sådan skal det vist bare være

Mvh Kim