Hmm altså....
Fra : Nikita

Dato : 27-12-02 04:03

Ja skriver her midt om natten... min eks har lige haft ringet og vækket
mig... så ville lige sige godmorgen eller godnat til hvem der nu er her...
og så stille spørgsmålet et spørgsmål til jer alle

Er der andre end mig, der har mødt et menneske, som de bare er nødt til at
have i deres liv, på den ene eller den anden måde... også selv om det nogle
gange gør ondt??

Kram Nikita

Fra : mig

Dato : 27-12-02 08:15

Hej Nikita!

Jo det kan du tro! Sådan er det desværre nogen gange og så føler man sig på
en måde afhængig, det er ikke altid sjovt, to følelser faktisk, det er hvad
det er, men jeg kender det i den grad.

Fra : zcully

Dato : 02-01-03 00:36

"Nikita" <hvisduforstod@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der andre end mig, der har mødt et menneske, som de bare er nødt til at
> have i deres liv, på den ene eller den anden måde... også selv om det

Hejsa Nikita

Jeg kender udemærket dit problem.
Jeg havde også en kæreste for snart 3 år siden og jeg kunne ikke forestille
mig et liv uden hende. Jeg tænker stadig på hende. Nærmest hver dag selvom
jeg ikke har set hende i 3 år. Det er ret underligt. Det er også en som jeg
bare SKAL have i mit liv, men jeg ved næsten at jeg aldrig får det.
Hun ville også være venner bagefter og vi snakkede også sammen noget tid
efter, men jeg kunne ikke "bare" være venner, så jeg afbrød.

Hvad skal der egentlig til for at sådan noget går væk??

/Zcully

Fra : Nikita

Dato : 02-01-03 14:32

Hejsa zcully

Jeg tror aldrig det går væk... der er nogle mennesker, hvor det er meningen,
at vi skal være sammen med dem, lige meget hvad vi gør, kommer vi bare
aldrig om på den anden side af dem

Jeg kan slet ikke huske tiden før jeg begyndte med min eks /
hvad-han-nu-er-i-øjeblikket... og det er grunden til at jeg ikke kan komme
mig over ham... det er som om tiden før ham, aldrig har eksisteret... og
tiden uden ham, forsvinder når jeg ser ham igen... Jeg hader tiden uden
ham.... men alligevel, så ved jeg, at vores tid ikke er kommet endnu... men
den skal nok komme en dag... om ikke andet så håber jeg i hvert fald
stadig...

Lige meget hvad, vil han altid være en del af mit liv... og så når vi ikke
er sammen...

/Nikita

Fra : Peter T.

Dato : 06-01-03 20:30

Nikita wrote:

> Er der andre end mig, der har mødt et menneske, som de bare er nødt
> til at have i deres liv, på den ene eller den anden måde... også selv
> om det nogle gange gør ondt??

Ja. Og dog. Jeg har levet med erindringen af en pige, som sagde stop for
over to år siden. Jeg tænkte på hende 1000 gange om dagen og hendes væsen
var med mig uanset hvad jeg gjorde. Vores sidste kommunikation i november,
som var i arbejdsmedhør, var så frustrerende, at nu er hun ude af mit
liv... Fra den ene dag til den anden. Jeg ser det ikke som en tung byrde,
der er lettet fra mine skuldre, men nærmere et minde om en, der bare er
fordampet, næsten som om hun aldrig har været i mit liv. Meget underligt,
men også meget rart.

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>