Glædelig jul
Fra : Nikita

Dato : 22-12-02 18:57

Ja glædelig jul til alle der læser her, selv om jeg personligt kunne finde
mange ting, der ville gøre min jul bedre... savner min eks kæreste, for mig
er det bare ikke nok, at vi er venner, men sådan er det nok nødt til at være
*SUK* Men det er jul og vi skal være glade, håber alle er i stand til at
finde noget at smile over denne juleaften og at alle vi, der har delt sorger
og problemer her, får det nemmere næste år... tænkte at jeg ville sende den
hilsen, fordi ikke alt skal være så trist *S*

Kram og jule hilsner
Nikita

Fra : Anette Jensen

Dato : 22-12-02 19:03

Jeg vil tage Nikitas opfordring op og ønske alle en glædelig jul. Der er
mange ensomme som sidder selv sådan en aften, men når alt kommer til alt er
det jo en ganske almindelig dag alligevel. Alt det med at man skal stresse
rundt, det er bare for meget. Det har jeg fravalgt og tager det hele stille
og roligt, så er det rigtig dejligt. Bare glæde sig over alle de små træer,
der står udenfor med lys i. Det får da glæden frem i os alle. Arbejdet kan
også stresse en, men prøv at lade være med at lade dig stresse, så går det
meget bedre.
Hilsen Anette

Fra : Louise

Dato : 23-12-02 09:54

Den opfordring vil jeg også tage op!

Glædelig jul...

Louise

Fra : Anne Lise Hovdal

Dato : 14-01-03 03:08

"Louise" <lojahe@msn.com> skrev i melding
> Den opfordring vil jeg også tage op!
>
> Glædelig jul...

Jeg er litt sent ute her, og ønsker dere alle et godt nyttår.
Har hatt problemer med PC-en, og har derfor ikke vært
her på en stund.

Anne Lise Hovdal

Fra : Trunte

Dato : 23-12-02 13:46

Hej Nikita - og alle andre der læser gruppen

Jeg er enig! Vi har alle vores at trække med, men lad os benytte lejligheden
til at tænke positivt. Jeg VED, det kan være svært. Jeg kunne tænke tilbage
på året med:

Året, hvor jeg mistede næsten alle mine venner
Året, hvor jeg oplevede hvad det vil sige, at leve i et voldeligt forhold
Året, hvor mine børn lærte at verden ikke altid er, hvad den ser ud til
.... og meget, meget mere hårdt og slemt at tænke tilbage på.

Jeg vælger i stedet (og listen er heldigvis meget længere :):

Året, hvor jeg for alvor lærte at sætte mine grænser
Året, hvor sammenholdet i familien viste sin stærkeste side
Året, hvor jeg blev enormt kritisk overfor nye venner - og alligevel fandt
en
Året, hvor børnene og jeg ikke var syge
Året, hvor jeg glædede mig til, og nød mit arbejde næsten hver eneste dag
Året, hvor jeg igen skal holde en dejlig, tryg jul

Kan I have det rigtig, rigtig godt alle sammen!
Jeg håber, I må få en dejlig og hyggelig jul lige præcis sådan, som I helst
vil have den.
Kom godt ind i det nye år - og HUSK! Du kan, hvad du vil! Vejen kan være
lang, men hvis ikke du ændrer retning, kommer du til det mål, du har sat
dig.

GLÆDELIG JUL & GODT NYTÅR!

Tak for al den støtte jeg har fået herinde - den var der, da jeg behøvede
den :)

Knus og kram,
Trunte

Fra : Nikita

Dato : 23-12-02 21:19

Hvor er det dejligt at se at mange af os alligevel har noget positivt at
sige, nu hvor dette år er ved at rinde ud... og ja... vi kan nok alle hvad
vi vil... om vi så skal tage små skridt hver gang... og hvis vi alle kæmper
de små kampe, så er de også til at vinde... Glædelig jul igen... og hvis vi
alle støtter hinanden, skal det også nok blive et godt nyt år

Kram Nikita