§ 84
Fra : Towli

Dato : 21-12-02 13:59

Hej alle

Jeg har lige fået brev om at min "§ 84" bevilling udløber pr. 30/12 p.gr.af
nye regler.
Der er mulighed for at søge igen efter de nye regler, men
sagsbehandlingstiden er 4 uger og iøvrigt er min sagsbehandler taget på
juleferie.

Ka' de godt bare sådan sige 9 dage før at "nu stopper udbetalingen makker"
og give mulighed for en evt. genansøgning med effekt fra tidligst 1/2 . Det
drejer sig om ca. 1000,- alligevel en slat penge i Januar jo.

/Jan

Fra : Sverre Stokke

Dato : 21-12-02 22:39

towli@oldboyz.dk skriver:

> [...]
>Det
>drejer sig om ca. 1000,- alligevel en slat penge i Januar jo.

Send et brev : Jeg søger efter de nye regler.

Så har du vel formelt søgt NU.

Subsidiært ank den hele vejen gennem systemet - så er der nogen, der får
røde ører.

Hilsen Sverre
- mit liv er en julefri zone.