Re: Kan Eicon Diva TA modem fungere med XP~
Fra : Karsten Jensen

Dato : 20-12-02 21:47

"Karsten Jensen" <bito@tdc(remove remove)adsl.dk> skrev i en meddelelse
news:...
> Hvad laver det her indlæg i .isdn?
> Smut med dig...
>
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
> Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet

Ikke fordi jeg skylder dig nogen forklaring på det, men det drejede sig i al
sin enkelhed om en kommentar til et tidligere indlæg med oprindelse i en
tråd started i _denne_ NG og klippet så snært ned som opfordret til af
andre
bedrevidende, så andre end involverede parter med sikkerhed mister "tråden".

Derudover tilkommer det ikke dig at opfordre eller byde nogen "at smutte"
eller lignende. Vi er her alle i gensidig respekt for hinanden, et fænomen
mange unge, respekt- og frygtesløse desværre ikke har i bagagen hjemmefra -
i øvrigt uanset for visses vedkommende deres tekniske habitus og expertise i
f.eks. denne NG.

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-12-02 21:07

In article <3e0381d1$0$47061$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, bito@tdc
says...
> Derudover tilkommer det ikke dig at opfordre eller byde nogen "at smutte"
> eller lignende. Vi er her alle i gensidig respekt for hinanden, et fænomen

Vi lever i et frit land og usenet er frit. Smut så!

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen