at ikke ku komme ud af en dør + at glemme ~
Fra : Chokmah

Dato : 20-12-02 20:41

   jeg ved sgu ikke hvor udbredt det er men jeg har en brutalt
problem med ta komme ud af en dør - fra jeg melder min ankomst til jeg
er der kan der gå mellem 3 mdr til 6 mdr hvor jeg løbene afmelder og
medeler nu kommer jeg - nu er det jo jul bordet fanger og jeg skal sgu
hjem planene var selvfølig jeg skulle afsted i mandags - nu er dte
fredag i går var dte tæt på havd ejeg tagte en taxa så havde den været
der men så i dag kl 16 ville også være fint - også ligge rjeg bare o
gstirre op i loftet jeg spiser ikke - føler sult efter nogen timer men
det kvæler jeg med kaffe og saftevand og smøger - dte e rmig
fuldstændigt uoverskueligt at skulle ud af den skide dør - jeg har
ikke noget i mod at skulle der hænd hvor jeg skal når jeg sider i
toget jamen så er det fint.... men bare sådan noget som at komme i bad
inden - nu har jeg tændt for gasovene med ild i for at varme køkkenet
op nu kan jeg mærke at lejligheden begynder ta blive lun luften tung -
et eller andet sted så er det mig sgu egentligt mere nærligene
overskueligt at bare lade gassen være tændt også måske dø i stedte for
at skulle tage 3 tasker og hund og UD AF DNE FORBANEDE DØR
har dte lidt på samme måde med at spise - har apetiten kan rnet
faktisk æde op til 2 kg - men jeg for dte bare ikke gjort før jeg ved
et tilfælled kommer forbi en kiosk hvor de har ymer så blander jeg dte
med noget musli og noget protein pulver det kan man leve længe på og
det er hurtigt overstået ...jeg nyder ikke mad jeg er ligeglad med den
den skal være fed kolesterol rig og frme ofr alt mætten så det varE
længe inden jeg skal til de igen - har dte egentligt også sådan med at
gå i bad ....

er de rnogen der kender til det ???

evt gode råd modtages

Mv
Bo M Mogensen
http://how.to/abmdivxfaq

Fra : dkwM327

Dato : 17-02-03 00:55

Hej Bo.

Jeg ser du har et stort og alvorligt problem, som der skal mere end bare
et godt råd til, før du far en løsning på det.

Hvis du ellers kan samle dig sammen, og ønsker dit problem løst, kan jeg
foreslå at du skriver til mig DIREKTE på adr. steen.hansen@dk2net.dk

Grunden til at det har varet så længe, før jeg svarer, er simpelthen
travlhed.

De bedste hilsner

Steen

http://www.kandu.dk/