Semifinaler pokalturneringen
Fra : Ole :-\)

Dato : 18-12-02 13:04

Hovsa Jylland. Hvor bliver de jyske hold af i år?

Jeg havde lidt regnet med at de jyske hold ville sætte sig på årets
pokalturnering, men nu hvor vi har fire hold tilbage (Herning, Odense,
Rødovre og Herlev) er det kun de 10 dobbelte Danmarks mestre fra Herning som
er tilbage.

Selvfølgelig kan Herning jo nemt snuppe pokalen, men hvad er der dog sket
med hold som Vojens, Esbjerg og Frederikshavn.

Hvem skal i øvrigt møde hvem i semifinalerne, og hvornår er finalen?`

--
Venlig hilsen

Ole

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 18-12-02 17:02

" Ole " <ole@xspontek.dk> wrote in message
> Hovsa Jylland. Hvor bliver de jyske hold af i år?

Hvilken sportsgren snakker vi om?

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, Stud. scient biokemi
http://www.cmrc.dk ; http://www.pcarlp.dk

Fra : Ole :-\)

Dato : 18-12-02 22:11

Mikkel Gybel Jensen skrev
> Hvilken sportsgren snakker vi om?

Skulle være sendt til dk.sport.ishockey

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Søren R

Dato : 19-12-02 09:35

On Wed, 18 Dec 2002 13:04:18 +0100, " Ole :-\)" <ole@xspontek.dk>
wrote:

> [...]
>med hold som Vojens, Esbjerg og Frederikshavn.
>
>Hvem skal i øvrigt møde hvem i semifinalerne, og hvornår er finalen?`

Det er jo også et rent TILFÆLDE at Odense er med. De SKRABTE jo med
lodder og trisser en sudden death sejr hjem over Aalborg

--
Søren R
Hader DU en reklame? - www.hadereklamer.dk