Telefonsvarer ved anonymt opkald...
Fra : Rune Nicolajsen

Dato : 10-12-02 01:42

Hejsa.

Jeg ønsker at sætte en telefonsvarer på min isdn forbindelse, der kun
besvarer anonyme opkald. Nogle forslag til hvordan jeg gør det? Jeg har et
isdn kort der understøtter capi 2.0, men har ikke kunne finde noget brugbart
software.

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 11-12-02 11:16

Det har jeg aldrig set, men du må skulle lede efter noget software som kan
"white/blackliste" (rigtigt godt dansk-engelsk ord) kald.

Er det tlf. svaren i kortet du vil bruge??

Jeg har prøvet på min Eicon Diva, men det lyder mildest talt ikke særligt
godt.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Rune Nicolajsen

Dato : 11-12-02 19:43

Hejsa.

> Det har jeg aldrig set, men du må skulle lede efter noget software som kan
> "white/blackliste" (rigtigt godt dansk-engelsk ord) kald.

Jeg har fundet noget software, hvor jeg kan blackliste enkelte numre - men
det hjælper mig jo ikke helt, idet jeg jo ønsker at blackliste "alle" numre.

> Er det tlf. svaren i kortet du vil bruge??

Ikke så vigtigt om det lige bliver vha. et (capi 2.0) kort. Ellers må jeg jo
bare anskaffe noget andet hardware.

> Jeg har prøvet på min Eicon Diva, men det lyder mildest talt ikke særligt
> godt.

At bruge det som telefonsvarer, eller?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 12-12-02 11:16

>At bruge det som telefonsvarer, eller?

Ja, den kan godt modtage indgående kald, og dermed er der en svarer og en
faxmulighed i kortet, men kvaliteten på svaren er, som tidligere nævnt ikke
særlig god.
Men kortet er rimeligt nemt at faxe med.

Fra : Ole Kirkholt

Dato : 11-12-02 09:01

"Rune Nicolajsen" <runenicolajsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> besvarer anonyme opkald. Nogle forslag til hvordan jeg gør det? Jeg har et
> isdn kort der understøtter capi 2.0, men har ikke kunne finde noget

Hej

Kan du selv programmere i VB ?
I så fald kig på http://www.hut.fi/~jwagner/cthp/, ISDNPhone Telephony OCX

mvh

Ole

Fra : Svein Hesthagen

Dato : 11-12-02 23:53

http://www.telecosoft.com/

--
Svein

Fra : Rune Nicolajsen

Dato : 12-12-02 18:26

> http://www.telecosoft.com/

Umiddelbart ser det særdeles fornuftigt ud. Jeg kan se, at man kan opsætte
forskellige "handlinger" alt efter, hvilket nummer der ringer. Ved du om man
også kan gøre dette for et anonymt opkald?

Med venlig hilsen

Rune.