Hvilke ISDN modem/routere virker med "Vis ~
Fra : Jens Jakob Andersen

Dato : 09-12-02 22:01

Hejsan

Denne post er et forsøg på at lave en undersøgelse over hvilke ISDN TA
der understøtter Vis nummer på POTS:

Virker:
Zyxel Omni-net Plus med specifikt CLID klistermærke nedenunder

Virker ikke:
Zyxel Omni-net Plus uden specifikt CLID klistermærke nedenunder

Skriv dine erfaringer ind (rens lige for <<< og >>> eller hvad din
mailer nu sætter ind, og lad os lave en "vis nummer faq" online.

Mvh

JJ

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-12-02 22:28

"Jens Jakob Andersen" <jj92@hotmail.com> wrote in message

> Virker:
> Zyxel Omni-net Plus med specifikt CLID klistermærke nedenunder

Zyxel Omni-net LCD virker også

Fra : Henning

Dato : 02-01-03 01:19

>Skriv dine erfaringer ind (rens lige for <<< og >>> eller hvad din
>mailer nu sætter ind, og lad os lave en "vis nummer faq" online.

Jeg troede 3Coms 3C891 gjorde, men kunne ikke få det til at virke!
Mine forældre ville så bytte den analoge nummerviser, de havde fået, i
Telebutikken - efter længere tids parlamenteren (min far ville ha'
nummerviser til at virke på sin ISDN...) fandt TDC medarbejderen ud
af, at de nye NT-bokse har analoge udgange som overfører vis-nummer!
En simpel ombytning fra deres "ældgamle" (ja, den er sørme 2 år
gammel) NT-bosks til en ny model løste deres problem!
Så det er slet ikke nødvendigt med a/b-konvertere mere, få din boks
ombyttet i butikken, det koster ikke noget!

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-01-03 11:50

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Så det er slet ikke nødvendigt med a/b-konvertere mere, få din boks
> ombyttet i butikken, det koster ikke noget!

Ikke udover 500 kr. såfremt der ikke er noget problem med den gamle.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats