Læg røret på uden at afbryde forbindelsen
Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 01-12-02 18:14

På en ISDN2 med Zyxel Prestige 100IH, er det da muligt at man som modtager
af et telefonopkald kan lægge røret på (på analog siden af routeren) uden at
forbindelsen afbrydes? (for bagefter at kunne tage tlf. i et andet rum).
På den gl. analoglinie kunne man det.
Er det, hvad der kaldes Call Waiting?
Det har jeg prøvet at enable i routeren, men det virker ikke. Måske er det
en facilitet man skal betale ekstra for?
Lars P. Magnussen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-12-02 18:32

"Lars P. Magnussen" <larspm@magnatek.dk> skrev i en meddelelse
> Er det, hvad der kaldes Call Waiting?

Nej. Det er Banke På

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 01-12-02 18:45

> Nej. Det er Banke På

Har det at lægge røret på så et navn, eller kan man af andre tekniske grunde
ikke det ved ISDN?
Lars P. Magnussen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-12-02 18:46

> Har det at lægge røret på så et navn, eller kan man af andre tekniske
grunde
> ikke det ved ISDN?

Det er helt op til terminaludstyret (her din zyxel) at afgøre hvornår
kaldet skal nedlægges.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 01-12-02 19:40

> Det er helt op til terminaludstyret (her din zyxel) at afgøre hvornår
> kaldet skal nedlægges.

Ok, der står en del i manualen vedr. drop af linjer i forb. med
datatransmission og forskellige kombinationer af ind/udgående tlf. kald mv.
Men jeg har ikke rigtigt kunnet finde noget i manual eller FAQ om
nedlæggelse af kald i den situation jeg beskriver.
Lars P. Magnussen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-12-02 10:16

In article <xHsG9.60$MD5.2386@news.get2net.dk>, larspm@magnatek.dk
says...
> [...]
> Men jeg har ikke rigtigt kunnet finde noget i manual eller FAQ om
> nedlæggelse af kald i den situation jeg beskriver.

Du skal lede efter "Terminalskift"

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen