Merge Novell NDS-træer guide ?
Fra : Bo Pedersen

Dato : 03-03-01 15:29

Hej

Er der nogen der har en guide til hvordan man merger NDS-træer ?

Guiden skal indeholde alt hvad man skal tage højde for (bl.a. backup af
hvilke ting og hvordan).

Mvh
Bo

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 03-03-01 18:10

Hejsa
Du kan starte med at læse TID10011011
Vær særligt opmærksom på hvilke versioner du har af DS på dine servere samt
hvilke replikaer de indeholder.

Håber du ved hvad du har med at gøre, da det ikke er sjovt at ryde op
bagefter ;)

Mvh.
Kasper

Fra : Bo Pedersen

Dato : 04-03-01 21:57

Det håber jeg også... men træerne er merget nu og der var ingen problemer
med det første træ.. men da den næste server skulle i træet døde
serveren.... så de magiske ord er :

SØRG FOR AT HAVE BACKUP AF NDS-TRÆET !!

-Bo