Selvhjælpsgrupper (alkohol) i Århusområdet~
Fra : Søren

Dato : 23-11-02 11:34

Hej NG
Er der nogen der kender til selvhjælpsgrupper for alkoholikere i Århus/omegn
i stil med "Basen" og "Lænken", som ligger flere steder i Kbh. området?
Jeg vil da mene at Århus må være ligeså alkoholiseret som resten af landet,
men det kan være jeg tager fejl ;).
Håber at høre derudefra.

Mvh. Søren

Fra : Pauil

Dato : 29-11-02 22:45

her kan du ringe og få råd Tlf. 70101224
de ved noget med garati