At se om en bruger har ISDN
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-11-02 20:09

Hmm

Jeg blev lidt forfløffet over at Cybercity ved ADSL tjek, kan se at jeg har
en ISDN forbindelse!

Hvordan kan de det, og må de overhovedet kunne se det?

Fra : Fly

Dato : 10-12-02 20:20

Hvordan kan de det, og må de overhovedet kunne se det?
Hejsa!

Var det ikke noget som tog et par dage eller en uges tid? Mig bekendt
kontakter de den teleudbyder du har (eller TDC som standard) og får et svar
fra dem om hvorvidt det kan lade sig gøre eller ej, og dermed også hvilke
andre "ydelser" du har på adressen. Blot et bud.
-Fly