Hvor er jeg sådan et stort fjols...... ;-/
Fra : Frederik

Dato : 20-11-02 18:32

Hej Ng,

Først vil jeg sige tak for alle jeres indlæg som jeg har læst med stor
interesse... Og nu da jeg har "besværet" mig med at læse jeres tænkte jeg at
det msåke var på tide at i læste lidt om mine problemer... Nej,
alvorligt talt, trænger jeg til at "lette" hjertet lidt...

Jeg er en ung fyr på 26 som bor på kollegie et sted i københavn. Lørdag d.
2/11/2002 sidder undertegnede sammen nogle andre gutter fra min gang (Vi er
ca. 20 mennesker på en gang som har fælleskøkken) ude på køkkenet og drikker
lidt øl osv.. Pludselig kommer der den sødeste pige ind af døren og slår sig
ned hos os i sofaen. Hun introducere sig selv, og fortæller ydermere at hun
netop er flyttet ind på gangen. Snakken går, der bliver drukket del, helt i
tråd med de stolte kollegietraditioner . På et tidspunkt sidder jeg og
snakker med hende om alt muligt.. Hun fortæller mig mange personlige ting
osv. som hun senere har fortalt mig, ikke engang hendes bedste veninder ved
om hende. På et tidspunkt siger hun så til mig "Nu da jeg er flyttet ind et
helt nyt sted kan det jo godt være jeg bliver bange når jeg skal sove
alene.. Må jeg så godt komme ind til dig?" .. Nu ved jeg godt hva' i
tænker men det var nu ment som en joke og tolket ligeså af mig. Men aftenen
ender så med at vi aftaler at gå i biografen næste dag.. Og hun tilbød mig
tillige at vise mig hvordan man laver flæskesteg, fordi mine gastronomiske
evner begrænser sig til spaghetti på dåse osv.. På dette tidspunkt har vi
kendt hinanden i ca. 5 timer..

Næste dag tager vi sammen ind for at se den "Røde drage", og aftenen
forløber såmænd udemærket men der er ikke tegn på nogen form for "romantik"
indtil næste dag. Næste dag banker det på min dør, da jeg åbner, står hun
der med en Harry bamse i hånden.. Jeg havde vistnok i min fuldskab om
lørdagen ytret noget om jeg synes han var nuttet... ... Jeg inviterede
hende indenfor. Da vi havde snakke i ca 1 time spurgte hun pludselig om ikke
jeg havde en god film som vi kunne se.. Jeg svarede at jeg da nok kunne
finde et eller andet... Mens vi lå og så denne film kom hun med mange
hentydninger som åbenlyst viste en interesse... Men jeg må erkende at jeg
var noget tilbageholden med at tage imod tilnærmelserne, idet jeg netop et
kommet ovenpå igen efter et forhold for ca. 4 mdr. siden... Og da "brændt
barn som bekendt skyr ilden" havde jeg bestemt ikke travlt.... Så aftenen
endte med en aftale om at vi skulle se Robinson sammen næste dag...

Om mandagen så vi så Robinson sammen og endte med at gå ned på værelset,
hvor vi kyssede, krammede osv... Må nok sige at jeg faldt pladask for
hende... Herfra og frem til fredag gik tingene bare som smurt... Jeg var
ekstremt glad..Det var hun også... Hun snakkede endda om at hun gerne "ville
møde hende(=min mor!) som var ansvarlig for at have skabt mig" og
desligende... Hun sagde mange søde ting om mig.. Skrev sms'er, kom ned til
mig på værelset bare for at få kys osv.... MEN... Så blev det J-dag....
Julebryg-dag.... Vi(=hele køkkenet) skulle ned i kollegiets bare og fejre
det, hvor der bl.a. blevet udskænket gratis julebryg osv... Alt gik som
smurt indtil kl. blev omkring 02:00 da vi skulle op til mig for at sove..
Efter vi kom ind til mig og vi havde taget tøjet af og lagt os, begyndte hun
at ryste og blive dårlig... Jeg spurgte hvad der var galt, men hun sagde
bare at hun gerne ville ind til sig selv, hvorefter jeg fulgte hende
derhen... Da vi kom ind til hende bad hun mig om at hun gerne ville være
alene i nat når hun havde det sådan... Det skal lige nævnes at hun
overhovedet IKKE drikker alkohold, da hendes mave ikke kan tåle det...
Grunden til hun ikke kan tåle at drikker skyldes at hun fra sit 9. år frem
til hun fyldte 16 år led af spiseforstyrrelser med dertilhørende
opkastninger osv... Men da jeg jo som sædvanlig var pivestiv fattede jeg
ikke at jeg bare skulle gå, så jeg sagde til hende at jeg da selvfølgelig
blev for at passe på hende når hun havde det sådan... Det viste sig så at
hun skammede sig meget over det og at andre aldrig havde overværet det
før... Men hun bad mig så igen om at gå da hun "selv ville klarer
problemet"... Da jeg var så fuld som jeg var konkluderede jeg bare
afvisningen måtte skyldes at hun ikke holdt af mig mere.. Derfor begyndte
jeg at sige at det hele kunne være lige meget og at vi lige så godt kunne
stopper her osv... (JA, jeg ved godt jeg er et fjols!!!!! ;-/ ) ... Men det
endte så med jeg gik og hun var selvfølgelig ked af det..

Næste morgen snakkede vi ud om tingene og aftale at vi ikke ville snakke
mere om det... Med andre ord, alt var i orden... Indtil i lørdags... Der
skulle der være julefrokost.... Alt gik som smurt... Indtil vi skulle i
seng... Min bror havde skrevet at han ville komme forbi og sove hos mig, da
jeg har en dobbeltseng... Derfor kunne min kæreste og jeg så ikke sove
sammen... Men så foreslog jeg hende at vi bare kunne sove hos hende, men det
syntes hun var en meget dårlig ide da hun kun har en enkeltmandsseng....
Fuld som jeg (igen) var konkluderede jeg at hun nok ikke kunne li' mig da,
jeg tænkte sådan at hvis det var nødvendigt at sove på gulvet for at være
sammen med hende gjorde jeg det.... Så jeg flippede ud... Sparkede/slog til
min dør... Havde 800 kr i lommen som jeg bare rev itu og smed på gulvet...
Fortalte hende det hele kunne være lige meget.... Vi gik i seng ... hver for
sig....

Næste dag kom hun ind til mig og fortalte at hun ikke turde blive mere glad
for mig fordi jeg skræmte hende... Som hun sagde "det ene øjeblik svæver jeg
på en lyserød sky, det andet øjeblik vender du 180 grader og er helt
anderledes.. Det kan jeg ikke klare... Jeg bliver nødt til at passe på mig
selv... Jeg har ikke lyst til en kæreste pt...Desværre" ... Så der stod
jeg... Totalt lamslået... Var godt klar over jeg selv er skyld i det
skete... Da hun gik bad jeg hende tag Harry bamsen med sig da jeg ikke vil
mindes hende hver gang jeg så den... Det hører forresten med at jeg inden
hun gik tryglede hende om at få en chance for at bevise jeg godt kan opfører
mig ordentligt... Men som hun sagde at da hun ikke havde kendt mig længere
turde hun ikke stole på mig..... ;-(

Mandag d. 18/11 fik jeg så en sms hvor hun ønskede mig tillykke med
fødselesdagen (Det var min fødselsdag) og hvor hun endvidere skrev at hun
stadig håbede vi kunne snakke sammen selvom hun ikke ville have en kæreste
pt.... Dagen før havde jeg skrevet et brev hvor jeg undskyldte 1000
gangeosv.... Til sidst bad jeg også om at få bamsen igen.... Den kom hun så
ind med igår... Og sagde at hun ikke 100% havde afsluttet mig, fordi så
havde hun ikke skrevet sms til mig og så ville hun heller ikke være kommet
ind... Men som hun sagde, så havde hun brug for at passe på sig selv og få
det hele lidt på afstand.. Og som hun også sagde, så var hun blevet noget
bange for de ting som jeg havde gjort fordi, hvordan ville jeg så reagere
end dag hvor vi var rigtigt uvenner..... Så hun kunne ikke sige noget om
fremtiden men det havde dog ikke "cuttet" mig fuldstændigt af......

For lige at belyse sagen nærmere vil jeg lige nævne hvad jeg typisk drikker
på en aften... :
3-6 øl
4-5 gange 4-dobbelt Southern Comfort
1-5 shots (Absinth)

og det var også ca. hva jeg havde indtaget til julefrokosten.... Det var
først efter jeg har tænkte nærmere over hvor meget alkohol jeg indtager på
en aften at det gik op for mig hvor galt det er det jeg har gang i.... Og
ved nærmere granskning kunne jeg også hvor symptomatisk mit drikkeri
egentlig var/er... Jeg har faktisk altid drukket så meget helt tilbage fra
da jeg begyndte at drikke som 15-årig og frem til nu.. Og fælles for hele
forløbet er at jeg faktisk aldrig kan huske når jeg har været i byen plus en
masse pinlige episoder..... Så det har jeg nu taget konsekvensen af nu og
indført at jeg maks drikker 5 øl pr. aften men som jeg sagde til hende så
var det dyre lærepenge at betale... Jeg mener det faktum at jeg nu har
mistet hende....

Når jeg så møder hende i køkkenet bagefter virker hun glad, og sidder og
laver sjov med de andre osv... Hun virker ikke som om det går hende på hva
der er sket mellem os, så det løb er jo nok kørt men..... Tjaa, det er jeg
meget ked af, men på den anden side så har jeg kun mig selv at takke for
det...

Jeg håber i gider at læse mit indlæg igennem og komme med jeres
kommentarer... Men inden i begynder at "sable" mig ned og stemple mig som
voldelig alkoholikker så vil jeg sige at det ingenlunde passer overens med
virkeligheden... Jeg kan godt se at jeg har nogle problemer med mit drikkeri
og det er også forkert at flippe ud.... Og det mener jeg nu at jeg har
indset og derfor også tager ansvaret for..... Men hva synes i om det
hele.... Har jeg mistet hende eller hvordan!`? ... Ved godt i ikke kan spå
men ...

Det skal måske også nævnes at for ca. 2,5 mnd. siden fandt hendes daværende
kæreste gennem 2 år en anden kvinde og flyttede fra hende... Og som hun
sagde så havde hun ikke overskud til at skulle igennem det samme igen lige
nu.... Men jeg er bare bange for at tiden arbejder imod mig nu... Og hvordan
skal jeg forholde mig når jeg går ud i køkkenet og møder hende??... Vi skal
snart holde julefrokost for hele køkkenet så... Håber i vil kommentere det
hele..

Tusind tak,

De bedste hilsner

Frederik

Fra : Jens A

Dato : 20-11-02 22:17

> [...]
> for..... Men hva synes i om det hele.... Har jeg mistet hende eller
> hvordan!`? ... Ved godt i ikke kan spå men ...

Om du helt har mistet hende, er jo ikke til at vide, men for du styr på
speritusen, skal der nok komme en sjance til, hvis ikke hos hende, så hos en
anden der er lige så god.

Jens

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-11-02 23:12

Frederik wrote:
> [...]
> jeg at det msåke var på tide at i læste lidt om mine problemer...
> Nej, alvorligt talt, trænger jeg til at "lette" hjertet lidt...

jamen er det ikke det denne gruppe er til ffor??
bare så du ved det så klipper jeg ALVORLIGT i dit indlæg og gemmer kun det
mest essentielle.....

> På dette tidspunkt har vi kendt hinanden
> i ca. 5 timer..

lyder enormt hyggeligt

> Så aftenen endte med en
> aftale om at vi skulle se Robinson sammen næste dag...

rolig opstart ( sådan da...) god ide ;)

> [...]
> for at have skabt mig" og desligende... Hun sagde mange søde ting om
> mig.. Skrev sms'er, kom ned til mig på værelset bare for at få kys

deeejligt ikk?

> [...]
> jeg ved godt jeg er et fjols!!!!! ;-/ ) ... Men det endte så med jeg
> gik og hun var selvfølgelig ked af det..

DUMT bøv... og du ved det jo godt....... det er aldrig fedt at stå og se på
den fyr man lige er ved at falde for, blive til en stor egoistisk idiot i en
brandet mens man selv er pinlig ædru.....

> Så jeg flippede ud... Sparkede/slog til min
> dør... Havde 800 kr i lommen som jeg bare rev itu og smed på
> gulvet... Fortalte hende det hele kunne være lige meget.... Vi gik i
> seng ... hver for sig....

behøver vel ikke gentage mig selv??

> [...]
> ordentligt... Men som hun sagde at da hun ikke havde kendt mig
> længere turde hun ikke stole på mig..... ;-(

jeg forstår hende godt..... for du kan jo også godt selv indse at det du har
gjort er at vende 180 grader og det ene øjeblik er du sød og forstående og
det næste kan alt sku være ligemeget...... det er jo ikke fedt for nogen at
få smidt i hovedet.....
jeg kan godt forsstå hun blev skræmt og gerne vil holde lidt afstand...

> [...]
> dag hvor vi var rigtigt uvenner..... Så hun kunne ikke sige noget om
> fremtiden men det havde dog ikke "cuttet" mig fuldstændigt af......

forståeligt.... og skræmmene...... det er ret ufedt at skændes med en pisse
fuld kæreste der ikke fatter en brik......

> For lige at belyse sagen nærmere vil jeg lige nævne hvad jeg typisk
> drikker på en aften... :
> 3-6 øl
> 4-5 gange 4-dobbelt Southern Comfort
> 1-5 shots (Absinth)

dvs et sted imellem 19 og 31 genstande...... nok til at slå en dør omkuld
med en blid brise....

> [...]
> var først efter jeg har tænkte nærmere over hvor meget alkohol jeg
> indtager på en aften at det gik op for mig hvor galt det er det jeg

det var da dejligt......

> [...]
> 15-årig og frem til nu.. Og fælles for hele forløbet er at jeg
> faktisk aldrig kan huske når jeg har været i byen plus en masse

ret ufedt er det ikk?

> Så det har jeg nu taget konsekvensen af nu og
> indført at jeg maks drikker 5 øl pr. aften men som jeg sagde til
> hende så var det dyre lærepenge at betale... Jeg mener det faktum at
> jeg nu har mistet hende....

hvorfor ikke så småt begynde at gå over til vin i stedet for øl?? øl er
sværere at reducere.... når man først får begyndt og andre byder, så er det
sku svært at sige nej til liiiiige en mere.... det er lidt nemmere hvis man
beslutter sig for at nyde en flaske vin og lade det blive ved det.....

> [...]
> hende på hva der er sket mellem os, så det løb er jo nok kørt
> men..... Tjaa, det er jeg meget ked af, men på den anden side så har

det tror jeg ikke du skal være så sikker på.... hun forsøger nok nærmest på
at holde det så naturligt som overhovedet muligt mellem jer.....

> [...]
> kommentarer... Men inden i begynder at "sable" mig ned og stemple mig
> som voldelig alkoholikker så vil jeg sige at det ingenlunde passer

jeg vil ikke sable dig ned, men du komer selv med nogle ret åbenlyse
konklutioner...... og desuden virker det ikke til at du er voldelig.. bare
dum......

> [...]
> for..... Men hva synes i om det hele.... Har jeg mistet hende eller
> hvordan!`? ... Ved godt i ikke kan spå men ...

mit bedste bud er at prøve at starte et venskab med hende... holde dig gode
venner og nærmest alkoholfri når du er sammen med hende.... så vil tiden
vise dig hvordan det skal være......

> [...]
> ud i køkkenet og møder hende??... Vi skal snart holde julefrokost for
> hele køkkenet så... Håber i vil kommentere det hele..

du skal bare være glad og naturlig...... spørg til hende og prøv at
genopbygge tilliden lige så langsomt du kan.... inviter hende ind og se
robinson finalen med dig, med en flaske cola til deling eller sådan......

og mht julefrokosten.... hvis du spørger mig vil jeg sige du skal lade være
med at drikke...... men det kan jeg jo ikke bestemme..... det mener jeg dog
er din bedste chance for at vise hende din vijle til at ændre dig.....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Frederik

Dato : 21-11-02 22:01

Hej,

Jeg ville bare sige tak for jeres svar, specielt til dig Sabina... Jeg er
meget glad for du gav dig tid til at gennemlæse mig lange indlæg... Tak!

Er bange for løbet er kørt mht. til hende, men lidt har jeg da vundet i og
med at jeg er blevet klar over mit problem med alkohol... Så det skylder jeg
hende da en lille tak for...

Nå, men thanks anyway

Mvh Frederik

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-11-02 07:59

Frederik wrote:
> Hej,
>
> Jeg ville bare sige tak for jeres svar, specielt til dig Sabina...
> Jeg er meget glad for du gav dig tid til at gennemlæse mig lange
> indlæg... Tak!

anytime

> Er bange for løbet er kørt mht. til hende, men lidt har jeg da vundet
> i og med at jeg er blevet klar over mit problem med alkohol... Så det
> skylder jeg hende da en lille tak for...

IMHO..... you should tell her that!!

Fra : Frederik

Dato : 22-11-02 15:42

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> anytime

> IMHO..... you should tell her that!!
>
> --
> Knus Sabina
>
> www.MandeZonen.dk
> Danmarks førende mandeportal.

Hej Sabina...

Måske et dumt spørgsmål fra min side, men jeg tager chancen og stiller det
alligevel.. ... Hva betyder "IMHO"?

Mvh Frederik

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-11-02 18:04

Frederik wrote:
> Hej Sabina...
>
> Måske et dumt spørgsmål fra min side, men jeg tager chancen og
> stiller det alligevel.. ... Hva betyder "IMHO"?

i dette tilfælde betyder det "In My Humble Opinion", men det kan også
betyder "In My Honest Opinion"...*G*
og der er ingne dumme spørgsmål, kun dumme svar ;)

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 22-11-02 12:46

"Frederik" <frederikmartin@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Ng,

Hej Frederik

Vil du ha personlig hjælp til at komme videre - kan du få det ved
at maile mig direkte.

Det vil blive en for privat omgang at sætte her i NGén.

Alt er aldrig tabt på forhånd, du kan sagtens nå at "fange" hende,
hvis du er parat til at yde den indsats der skal til ;)

Kærlige hilsner
J¤mfruen) Healer og Clair

Fra : Benny Andersen

Dato : 23-11-02 14:15

Jeg har læst hele dit indlæg.

På nogle mennesker virker alkohol sådan, at man på en vis måde kan sige
at de lider af den sygdom, at de ikke kan tåle alkohol.

Et par af sygdommens kendetegn, er at man i fysiologisk forstand kan
tåle anseelige mængder, ikke får nævneværdige tømmermænd, og oplever
at rusen frisætter og styrker egoet.

Det er folk som mig, din pige og mange andre, som gør det til et problem,
når du og mange andre 'lever alkohol kulturen ud'

I situationen forholder vi os ikke realistisk til karakterændringen,
bliver stødt over at 'den vi kender' kan være sådan, bliver flov på
vedkommendes vejne, osv.....
Vi allierer os med det i dig, som forhindrer dig i at huske....
Samvittigheden, mon den muntre herre har navngivet sig selv?

Tilvalg eller fravalg / andet livsindhold eller mindre alkohol.

Ja, nogle valg kan være svære.

/Benny

Fra : Frederik

Dato : 26-11-02 12:21

Hej alle jer som har svaret...

Først og fremmest TUSIND TUSIND tak for jeres feedback/hjælp... Men begynder
jo næsten at tro på det gode i mennesker igen...

Jeg tænkte måske i havde lyst til at få det sidste nye med!? ... Hmm i har
ikke noget valg alligevel ...

Okay beretningen er som følger..

Jeg har mødt hende en hel del på køkkenet osv. og der virkede hun faktisk
som om hun havde det fint med det faktum at vi ikke var sammen mere... Dvs.
glad, smilende, jokende med de andre osv.... Her i fredags skulle jeg så til
julefrokost med hele min klasse.. Det var så første gang min nyvundende evne
til at kontrollere mit alkoholforbrug skulle sættes på en prøve.. Og jeg må
sige at jeg kørte den hårde linie lige fra starten... Havde kun medbragt 2
øl!!!!!!!! 2!!!! .... Hmmm.. ;-/ ... Lad os gøre det kort og nøjes med at
sige, at det er længe siden jeg har kunnet huske en hel aftens forløb og det
er også længe siden at jeg har bestilt taxa til en kammerat som skulle til
at kører hjem efter indtagelse af en flaske Vodka... Så det var faktisk en
ret fed oplevelse.... Var hjemme kl. 23:00 og jeg kørte selv!! ... Ja, så
lidt fremskridt har der da været...

Da jeg så kom hjem på kollegiet sad der et par stykker fra gangen ( inkl.
min ex...;-/ ) og drak ude i køkkenet... Hun overså mig fuldstændigt.... Jeg
snuppede en øl sammen med dem... Efter en lille times tid gik vi ned i baren
for at kigge lidt.. Da vi havde været dernede i ca. 1 times tid smuttede
alle pånær mig og en gut fra gangen... Vi diskuterede min ex. lidt frem og
tilbage og han sagde at han bestemt mente det var over and out med hende...
Blev jeg har ked af så jeg deponerede resten af min fad i baren og gik i
seng.... Ret nedtrykt.... ;-/

Næste dag skulle der om aftenen igen være lidt drikkeri i køkkenet så der
sad vi så en små 10 mennesker... Inkl. hende selvfølgelig.... Hun havde
inviteret en veninde som jeg havde mødt en gang tidligere, nemlig til den
berygtede julefrokost... Da kl. blev ca. 01:00 gik vi alle i baren ...
Dernede stod jeg sammen med 2 mates fra min gang og snakkede... De sagde
enstemmigt at hvis jeg bare skruede charmen lidt på og lod være med at være
så stolt og gik over til hende, så skulle hun nok blive min igen.... Men jeg
takkede pænt nej og replicerede at jeg havde fået nok af at smide min
følelser på gulvet for hende... Lidt efter bænkede vi os alle ved et bor
(inkl. hende!)... Her sad vi og fik et par øl.... Efter en 1 times tid
besluttede de andre sig for at gå i seng.. Da de var gået og kun hende var
tilbage sagde hun at hun ville gå op for at få noget at spise og gå i
seng... Hun spurgte om jeg blev eller hva' hvortil jeg spurgte hende om ikke
hun havde lyst til at blive bare i 3. min... Det sagde at så ja til.... Jeg
sad lidt og betragtede hende og sagde så at hun så trist ud... Hun svarede
at det var hun også... Jeg spurgte til grunden herfor hvortil hun svarede at
hun var meget i tvivl omkring mig fordi jeg virkede EKSTREMT sød og hun
savnede mig... Og hele ugen havde hun bare har haft lyst til at komme hen og
kramme mig..... og hun ville så gerne tro på at jeg var god nok men......
Hun spurgte så hvordan jeg følte.... Jeg svarede "om hun var sikker på hun
gerne ville vide det?" ... Ja, det var hun... Så mandede jeg mig op og
tænkte at nu måtte det briste eller bære... SLUT!!!

.... Ej der troede i lige hva'!?

Jeg kyssede hende lige på munden...... Hun kyssede mig igen.... Jeg var som
forstenet.... Kan slet ikke beskrive mine følelser.. Det var fantastisk ...
Som jeg sagde til hende... At hvis hun hentede en balje vand var jeg helt
sikker på at jeg også kunne gå på vandet... ...(Ja, det er en medfødt og
helt unik evne jeg har til at altid at sige de mest platte ting på det
dårligst passende tidspunkt... ... Men hold da op hvor var det skønt
endelig at holde hende i mine arme igen..... Hun sagde at jeg måtte love
hende 2 ting.... At det aldrig skete igen (=min anfald) og at jeg måtte give
hende tid... Det var jo to lette "krav" at efterkomme... Havde gerne hoppet
på tungen til Fyn og tilbage hvis havde spurgt så jeg anså det for værende
billiget sluppet

Summa summarum ... Vi er sammen igen.... OG DET ER
SKØØØØØØØØØØØØØØNT!!!!!!!!! .... Og lige en ting... Jeg drikker KUN øl
for tiden... Når vi er i baren osv. har MEGET lyst til at bestille sprut men
gør det ikke... Jeg ved ikke helt hvorfor jeg har det sådan, men jeg ved
også at jeg ødelægger alt hvis jeg gør det..... Så kun øl til den herre....

Nå, men farvel herfra en gut som faktisk har det rigtig rigtig fedt lige for
tiden.......

Pas godt på jer selv!!!

De bedste hilsner

Frederik...

OG TUSIND TAK!!!!!!!

Fra : Jens Borchert Peders~

Dato : 26-11-02 13:53

> [...]
> Så kun øl til den herre....
>
> Nå, men farvel herfra en gut som faktisk har det rigtig rigtig fedt

Hold da op.
Et stort tillykke herfra for din nyvundne, lykkelige, fremtid.
Stærkt gået.

--
Jens B. Pedersen
Langeskov / Fyn

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-11-02 21:14

Frederik wrote:
> Hej alle jer som har svaret...
>
> Først og fremmest TUSIND TUSIND tak for jeres feedback/hjælp... Men
> begynder jo næsten at tro på det gode i mennesker igen...

[snip]

> [...]
> bestille sprut men gør det ikke... Jeg ved ikke helt hvorfor jeg har
> det sådan, men jeg ved også at jeg ødelægger alt hvis jeg gør

hvor lyder det dejligt for dig og din kæreste
don't blow this*G*

Fra : Love4u

Dato : 27-12-02 10:14

> [...]
herre....

> Nå, men farvel herfra en gut som faktisk har det rigtig rigtig fedt lige

Kære Frederik. Rigtig mange gange tillykke med at det gik så godt, der var
du godt nok heldig.
Og nu er det så,, jeg bekymret spørger hvorfor du mener, du har brug for at
drikke øl?

I min verden er det da ok at drikke i festligt lag, og selvom jeg tidligere
har været stærkt alkoholiseret = beruset hver eneste dag i mange år, så er
jeg i dag kommet dertil at jeg kan nyde en flok øl, når stemningen byder
(jul -påske-fester o.lign) men det er ikke længere en fast del af mit liv,
og jeg kan love dig at indholdet af mit liv er langt mere intenst, samtidig
med at jeg kan huske alt, hvad jeg har foretaget mig, og at jeg ikke længere
er i risikozonen for at freake ud og gå grassat.

Måske ville det være en ide, at finde ud af, hvorfor du har det behov for
øl, så du ikke risikerer at miste din nye kæreste?

Held og lykke med kærligheden og livet.

Kærligst Ninett

mennesker mødes i
GreensHus.dk