A-B adaptor
Fra : Danni Haunstrup

Dato : 13-11-02 12:24

Vi købte for over et år siden en Teles A-B Adaptor hos TDC, men TDC
forhandler ikke disse længere da de er udgået af produktion.

Nogen som kender et andet mærke og evt. hvor det kan købes?

Danni

Fra : Chr

Dato : 13-11-02 11:32

En mulighed, forklar telebutikken om dit problem og få byttet din NTbox til
den nye med a/B udgange.

Chr

Fra : Danni Haunstrup

Dato : 13-11-02 12:37

Problemet er, at vi bruger A-B Adaptoren forskellige steder. Vi lejer os ind
på et andet firmas ISDN linier på de forskellige superliga-stadions når vi
transmitterer fodboldkampe.... Her forefindes kun de "gamle" nt-bokse

Danni

Fra : Svein Hesthagen

Dato : 01-12-02 13:49

> [...]
> forhandler ikke disse længere da de er udgået af produktion.
>
> Nogen som kender et andet mærke og evt. hvor det kan købes?

Den finnes fortsatt, er i allefall veldig lik
http://admin.lynweb.no/?p=Produkter&s=Telefoni&s2=BCS_iTA/2tr
Ta kontakt med BCS og hør om de har distributør i Danmark.

Hvis ikke, så har jeg alltid noen liggende. Kan sikkert hjelpe deg.
--
Svein