oddset o.l. spil
Fra : Henrik Hansen

Dato : 07-11-02 23:33

Da jeg lige er begyndt at oddse og spille via Ladbrokes.com, vil jeg gerne
høre andres erfaringer med denne spiludbyder.

Ligeledes hører jeg også gerne hvis der er kommentarer til andre udbydere,
jeg hører også gerne anbefalinger af spil over nettet
i form af oddset o.l.

MVH

Henrik

Fra : Kim Riber

Dato : 07-11-02 23:45

Hej Henrik

I gruppen dk.spil.tips+odds er der nok bedre chance for svar. Det er flinke
folk derinde de kan sikkert hjælpe dig mere end undertegnede.

Kim Riber

Fra : henrik hansen

Dato : 08-11-02 09:36

"Kim Riber" <riber@esenet.dk> wrote in message news:<3dcaec5f$0$239$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Hej Henrik
>
> I gruppen dk.spil.tips+odds er der nok bedre chance for svar. Det er flinke
> folk derinde de kan sikkert hjælpe dig mere end undertegnede.
>
> Kim Riber

Mange tak for hjælpen, den var jeg ikke opmærksom på.

MVH
Henrik