Pc-kørekort fjernundervisning?
Fra : Thomas

Dato : 06-11-02 08:48

Er der nogen her, som ved hvor man kan ta' ovennævnte? Jeg vil gerne igang
hurtigst muligt, til den bedste pris & hos en troværdig skole eller
lignende. Bor i København, i tilfælde af at eksamen skal overståes her. Jeg
har kigget lidt på Niels Brock, men de starter ikke op nu & jeg kan slet
ikke finde ud af, hvad de ta'r for det.
Håber nogen kan hjælpe.

Thomas

Fra : britj

Dato : 06-11-02 12:16

Hej Thomas
Jeg vil foreslå dig at kigge på www.netskole.dk, som har løbende
fjernkurser i alle fag. Priserne fra 2003 er 275 kr pr skilcard og 150
kr pr test.
Jeg har selv brugt Netskole.dk til flere andre fag. Mit PC-kørekort har
jeg taget på Niels Brock´s fjernkursus, men det var betalt af min
arbejdsplads, så jeg lagde ikke mærke til prisen. Held og lykke med
studierne.

Brit

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas

Dato : 06-11-02 19:47

"britj" <britj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg taget på Niels Brock´s fjernkursus, men det var betalt af min
> arbejdsplads, så jeg lagde ikke mærke til prisen. Held og lykke med

Mange tak for rådet, jeg prøver se på dem

Thomas

Fra : Kirsten Erritsø

Dato : 13-11-02 10:49

Hej Thomas,
Jeg kan anbefale Tietgen-skolen i Odense.
Deres fjernundervisning er bare super.

Med venlig hilsen
Kirsten Erritsø

k.erritsoe@image.dk