Hjælp til et links
Fra : Flemming Pedersen

Dato : 01-11-02 14:03

Jeg vil høre om der mon er nogen der kan hjælpe
mig med at findet links helst dansk til en sydom der
hedder (acuticusneurinom) det skule være stavet rigtigt
håber jeg.

--
Mvh.
Flemming.

Fra : Winnie Henriksen

Dato : 01-11-02 15:59

Hej

Prøv netdokter

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/acusticusneurinom.htm
Med venlig hilsen

Winnie Henriksen

Fra : Flemming Pedersen

Dato : 04-11-02 13:25

Winnie Henriksen skrev.

> Prøv netdokter

Tak for svaret neop hvad jeg søgte men jeg ved der er en
forening for dene sygdom, det er den side jeg prøver
at finde uden resutat.

--
Mvh.
Flemming.

Fra : T. Andersen

Dato : 04-11-02 19:38

> Tak for svaret neop hvad jeg søgte men jeg ved der er en
> forening for dene sygdom, det er den side jeg prøver
> at finde uden resutat.

Her er et link

http://www.acusticusneurinom.dk/dk/vkort.htm

Fra : T. Andersen

Dato : 04-11-02 19:44
Fra : Flemming Pedersen

Dato : 04-11-02 21:35

T. Andersen skrev.

Mange tak for hjælpen!

--
Mvh.
Flemming.

Fra : cybs

Dato : 04-11-02 19:51

"Flemming Pedersen" <fpkm@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for svaret neop hvad jeg søgte men jeg ved der er en
> forening for dene sygdom, det er den side jeg prøver
> at finde uden resutat.

Flemming, prøv lige at læse teksten på den side, som Winnie
gav dig!

Der er faktisk et direkte link til patientforeningen i selve
teksten.....

cybs

Fra : Flemming Pedersen

Dato : 04-11-02 21:35

cybs skrev.

> Flemming, prøv lige at læse teksten på den side, som Winnie
> gav dig!

Ja jeg kan got se det nu.

> Der er faktisk et direkte link til patientforeningen i selve
> teksten....

du har ret jeg kan godt have svært ved at læse store mægner
tekst og så er der ofte noet jeg helt oveser.
unskyld Winnie...det var altså lige den side jeg søte!

--
Mvh.
Flemming.