appropo drømme
Fra : slet QLA8R

Dato : 31-10-02 18:18

-- og her tænker jeg ikke på dagdrømme,men jeg har efter at være
kommet op i en alder af 56 år bemærket at hvor jeg i min tidligere
tilværelse ikke drømte ,eller i hvertfald ikke huskede dem,og hvis, så
var det altid positive drømme,men nu drømmer jeg næsten hverdag og det
er som regel altid sørgelige drømme sjældent noget positivt og så er
det at spørgsmålet jeg stiller mig om det er på grund af min overvægt
og at jeg snorker meget og sover let, og ikke ordentlig igennem,jeg
gad vide om andre oppe i alderen har det på saMME MÅDE,JEG har ellers
ingen problemer til hverdag ,min tilværelse er nøjagtig som jeg
ønsker den,måske tænker jeg lidt mere på at ens timeglas hvad angår
resterende levealder går mig lidt på.
henrik134